Schoenen

Ik ben één van de weinige vrouwen die niets heeft met schoenen. T is te zeggen. Ik heb heel moeilijke voeten en meestal moet ik gewoon orthopedische schoenen dragen. Pumps on high heels is dus helemaal niet aan mij besteed. Ik ben al heel blij als ik eens iets met een plateauzool kan dragen, of een hak van een centimer of 7. Ja, sorry, niets aan te doen.

Het gevolg is dat ik eigenlijk niet veel naar vrouwenschoenen kijk in de winkels. Als ik schoenen nodig heb ga ik recht op mijn doel af. En heel zelden vind ik eens wat in een gewone winkel.

Mannenschoenen daarentegen. Ik ben daar helemaal zot van. Ik kijk daar graag naar en vind mooie mannenschoenen heel erg sexy. Ik let daar ook altijd op als we naar een optreden gaan, welke schoenen de mannen op het podium dragen. Tja, elk zijn hobby zeker, je hebt mannen die naar de borsten van de vrouwen kijken, ik kijk naar de mannelijke voeten.

En ik ben al helemaal gek op Van Bommelschoenen. Mijn ventje heeft er geen hoor. Het is duur en ik kan hem niet overtuigen om zo’n gigantisch bedrag neer te tellen om mij eens te behagen. En in de solden is zijn maat meestal niet meer te vinden.

En dan hou ik nog het meest van de gedurfde kleuren en modellen. Zoals die hieronder.

van bommel 2

Voor een kleine 200 euro zijn ze van jou.

Zelfs de hele klassieke vind ik wel mooi. Maar o wee, ik denk dat ik hemel en aarde zou moeten bewegen om deze aan de pootjes van teergeliefde echtgenoot te krijgen.

van bommel 3En ik ben al helemaal zot van die blauwe of rode zolen onderaan.

Enfin, Wie weet vinden we er eens een paar in de solden die dan wel betaalbaar zijn. Maar meestal schieten de kleine maatjes over , of de hele grote.

Maar ach, Van Bommel of niet, ik zie mijn ventje altijd even graag hoor. Hij mag zelfs op zijn blote voeten lopen, alhoewel, ik niet zo voeten-minded ben. Een mooi opgeklede man vind ik veel mooier dan een naakte man, en ik hoor vaak dat hetzelfde geldt voor de vrouwen. Mannen vinden mooi geklede vrouwen vaak sexyer dan naakte vrouwen. En ik ben maar al te blij dat ik me een beetje kan bedekken, want een vetrolleke hier, een buikje daar. Maar ach, voorlopig maak ik er me niet zo druk meer over. T is wat het is. Ik voel me goed en dat is wat momenteel primeert. Voila.

 

 

4 gedachtes over “Schoenen

  1. Ik vind dat ook geweldig van die sjieke mannenschoenen. Voor een man is dat één van de weinige accessoires waarmee hij boven de massa kan uitsteken (terwijl een vrouw juwelen heeft etc). Het lief kocht onlangs blauwe schoenen… een beetje zoals die op de foto maar dan nog meer blauw. Passen heel mooi bij mijn gele sneakers haha 🙂

Geef een reactie

