En opeens is het stil!

En dan is er eindelijk tijd om eens te bloggen! De festiviteiten zijn achter de rug en dee Canadeesjes zijn terug naar hun homeland.

Het was heel druk, maar ik heb er zo ontzettend van genoten! Vooral het samenzijn met mijn kleindochter was zo intens! Groot was mijn angst vooraf dat het kindje me totaal niet zou kennen en beginnen wenen als ze mij zou zien. Maar gelukkig was dat niet zo! Ze vond me leuk, lachte naar me, draaide met haar handjes als ik dat deed. Ze liet zich knuffelen, liet zich hobbelen op mijn knie. Kortom, ik heb tien dagen de tijd gehad om oma-dingen te doen met haar. Fruitpapjes maken, groentjes koken. Doodgewone dingen , maar allemaal geweldig als dat dat maar tien dagen op een jaar kan doen!  En ik ben zo dankbaar dat ik dit heb mogen  meemaken!

De dag na aankomst was mijn zoon jarig, en het was zo’n schitterend weer dat we een met zijn allen, niet alleen mijn kids maar ook die van Wim en hun lieven, en tuinfeestje hielden. We was zo fijn dat iedereen er was. De tapas en de kaas werd gesmaakt en er werd wijn en belgische pintjes gedronken.

Op zaterdag was het mijn feestje waar ik zo lang had naar uitgekeken. Ik vond het heel leuk, maar ik miste het om tijd te hebben om met iedereen te kunnen praten, er was gewoon geen tijd genoeg. Maar ik vond het geweldig dat iedereen er was, De avond was zo voorbij! Ik kreeg heel leuke brieven, kaartjes en cadeautjes. Ik kijk er dan ook heel dankbaar op terug!

Op maandag vertrokken we richting Nederland, naar Duinrell in Wassenaar, een klein stadje tussen Den Haag en Amsterdam. Met zijn allen samen in een minibusje, gelukkig vindt mijn mannetje dat allemaal niet erg om doen.De heerlijke nazomer zorgde ervoor dat we elke dag buiten konden eten aan onze bungalow. Mijn kroost genoot van het zwemmen, het pretpark het mama-eten. En ik genoot van het moederen!

We bezochten Delft, maar raakten niet in Den Haag omdat iedereen liever een chill dag hield. En wij gingen shoppen in Leiden wat een reuzeleuk winkelstadje is.

En zo werd het snel zaterdag , tijd om hen terug naar de luchthaven te brengen.

Veel foto’s genomen en heel veel herinneringen om vast te houden! Dank u iedereen voor al die fijne dagen!

 

 

 

11 gedachtes over “En opeens is het stil!

    1. Ik heb meteen vliegtuigtickets besteld voor volgend jaar. Ten eerste zo kan ik alweer beginnen aftellen, en ten tweede ze kosten nu maar de helft van de prijs ! ahja, onze droomreis naar Zuid-Afrika gaat niet door. We kozen ervoor om vlgd naar Mexico te gaan in de plaats . Gewoon omdat het 1000 euro verschil maakte per persoon en we daarmee naar Canada kunnen. Mijn kleindochter zien opgroeien heeft absolute prorieteit!

  1. Zo te lezen, en de foto’s te bekijken op FB heb je een fantastische tijd gehad samen. En ja nu nagenieten.
    Blij te lezen dat je zoveel genoten hebt van je kleinkind en de ouders.

  2. Ik heb genoten van je foto’s Bie! Een stralende oma en jeetje wat gun ik je dat enorm! Blij dat het zulke fijne dagen waren, blij dat er alweer een nieuw weerzien gepland is! 🙂

Geef een reactie

