Nog drie keer slapen.

Nog drie keer slapen! En dan is het eindelijk zo ver! Dan komt mijn zoon met zijn gezinnetje vanover de grote waterplas aangevlogen.

Hopelijk verloopt alles goed, ze vliegen via ijsland, zodat ze op die manier maar twee keer vier uur op het vliegtuig zitten , want met een kindje van zes maand , weet je nooit hoe ze daarop zal reageren. We duimen alvast, dat dit allemaal goed verloopt.

En Granny heeft eindelijk een beetje tijd gevonden voor haarzelf. Eerst aan de alarmbel getrokken en een deel van mijn vrijwilligerswerk opgezegd, nadat ik bijna was ingestort.

Mijn hartritmestoornissen, aanvallen van hyperventilatie, waren de druppel die de emmer deed overlopen. Een beetje meer hulp zoeken voor mijn mama en een beetje meer delegeren, zodat niet het meeste op mijn nek terecht komt. De beste beslissing die ik dit jaar maakte, want zo kon het niet meer verder.

Soit, woendag landen ze, en gaan we ze ophalen en ondertussen heeft de Granny zich vandaag kostelijk geamuseerd met alles klaar te zetten.De kleine prinses zal heel welkom zijn.

5 gedachtes over “Nog drie keer slapen.

  1. Christa , ja heel goed dat je gas terug neemt.
    Ik wens je samen met je zoon en zijn gezin een onvergetelijke tijd toe.
    Geniet van dat kleine prinsesje .

Geef een reactie

