Wist je?

Wist je

  • dat ik niet alleen mijn nieuwe levensstijl kwa voeding doorzet, maar ook mijn medicatie aan het afbouwen ben?
  • dat ik mee heb gefigureerd in de nieuwe serie Bevergem , en het nog heel leuk zal worden?
  • dat ik vandaag lui ben, of is het moe, ik weet het niet ?
  • dat ik zaterdag mijn vlucht geboekt heb naar Canada om in maart, mijn kleinkind te gaan bezoeken, en ik deze keer helemaal alleen ga?
  • dat ik volgende zondag naar mijn eerste klant mag, om te gaan oppassen ?
  • dat mijn valiezen om te vertrekken op 15 november naar Canada al voor drie vierden vol zitten met kerstgeschenken , speculoospasta, sneeuwbotten, thermisch ondergoed en sinterklaassnoep?
  • dat mijn gewicht nu stabiel blijft tussen 69 en 71 kg.
  • dat ik zaterdag drie nieuwe truitjes gekocht heb, omdat ik maar twee herfsttruitjes had die niet bij de tweedehandskledij beland zijn? ( En ik weet dat alle vrouwen dat zeggen, maar hier was het echt waar, alle kleren zijn gigantisch te groot geworden.
  • dat ik vandaag leuke handgeschreven briefjes gevonden heb van vroeger en het fijn was, ze eens terug te lezen?
  • dat ik hoop dat ik mag meedoen in een Science fiction film als figurante want ik zou Β mezelf graag eens zien lopen in zo’n zilveren broekpakske?
  • Het hier elke dag werelddierendag is, en de hond en de katten rotverwend worden?
  • dat ik hier maar aan het zeveren ben, puur uit verveling?
  • dat ik jullie kostbare tijd aan het verdoen ben?
  • Dat ik ooit een schrijfwedstrijd won en daarmee een reis naar San Fransisco heb gewonnen?
  • Dat ik met mijn logje nu, in geen geval een schrijfwedstrijd kan winnen?
16 gedachtes over “Wist je?

  1. Weet je dat ik het heel graag gelezen heb? πŸ™‚ Ik zal goed kijken naar Bevergem (al vond ik de eerste aflevering niet bijzonder), benieuwd of ik je zal zien.

    1. Neen Billy, ik zat wel in de internettrailer, maar die gebruiken ze niet voor de tv uitzendingen. Het was massafiguratie om den hoop te vullen, ik maak me geen illusies, maar het was wel heel fijn om mee te maken!

  2. Amai , uw gewicht zeg ! Proficiat ! Kant geloven dat je u af en toe in tnieuwe smijt , tof Γ© !
    Valt uw vrijwilligerswerk op zondag ? Das wel jammer , tis beter op weekdagen zekers ?

    1. Het oppaswerk kan op elke dag vallen. Ik ben nooit verplicht om het te doen. Maar de zondagnamiddag vind ik niet erg omdat Wim dan toch gaan scheidsrechteren is. Ik ben eens benieuwd of het iets voor mij zal zijn, ik hoop van wel.

Geef een reactie

