Dans, alsof er niemand kijkt…………

Ik heb het voor het eerst gedaan in mijn leven! Mij helemaal laten gaan, zonder schroom, zonder schaamte, puur genoten! Mezelf op de dansvloer gesmeten, we stonden maar met twee en toch ik voelde me duizend man sterk. Dansen op de dansvloer!  Wie , ikke, die verleden jaar nog zei tegen dezelfde dame waarmee ik gisteren heb gedanst , dat ik jaloers was, dat zei dat kon en dat durfde!

Toen zat ik neer, naast me stond mijn stok…….

Gisteren waren we uitgenodigd naar een pensioen-verjaardagsfeestje en eerlijk, ik zag er naar uit! Ik heb me deftig uitgedost, want ja, ik kan niet anders dan kleren kopen want ik viel gewoon uit mijn oude kleren en ik heb die dan ook allemaal weg gedaan.

christa zwart kleedje

Het is zo geweldig dat ik na vijf jaar als een kreupele ineens beter ben. Ik heb zoveel levenskracht in me. Ik ben gewoon zooooooooo blij dat ik kan dansen, dat ik er me geen fluit van aantrek  , hoe ik dans. En of het op het juiste ritme is en of ik niet belachelijk doe. Allemaal dingen waar ik vroeger mee bezig zou zijn geweest.

Voor het eerst in mijn leven geniet ik van het dansen en kan ik zeggen, ik dans alsof er niemand kijkt. En ik ga het nog doen, het is me zo goed bevallen!  Ik heb me nog nooit zo vrij gevoeld!

Het was trouwens een heel gezellig feestje, bedankt aan degene die ons uitgenodigd hebben, het was geweldig er deel van uit te maken.

15 gedachtes over “Dans, alsof er niemand kijkt…………

  1. Wat een geweldig stukje! Wordt er helemaal vrolijk van! Zo zou ik ook moeten denken eigenlijk, maar helaas zou ik dat nog niet durven… alleen als er écht niemand kijkt natuurlijk 😛

Geef een reactie

