update na vorig onvolledig logje!

Beste,

We zijn verleden jaar bij jullie komen eten.  We waren zo vol lof dat ik een mooie review heb geschreven.

We wilden heel graag nog eens terugkeren en mijn man heeft daarom tijdig geboekt ( 2 maanden geleden ) om te komen eten op

21 juni. We dachten dit te combineren met de braderie. Er waren ook vrienden mee die ook ook van dat fantastisch vlees wou proeven.

En ook zei waren er heel erg op gevierd.

Groot was onze verbazing toen we aankwamen. Er hing een bord aan de deur “ gesloten tot … ( datum vergeten )

Nog groter was de ontgoocheling voor de mensen die van over Gent met de trein gekomen waren.

We vinden dit heel spijtig. Okee het was de bedoeling het bongomenu te eten, maar klanten zijn klanten, en ik vond dit niet kunnen.

Maar ik kan erin komen dat er iets is tussengekomen, een onverwachte lastminute of ( hopelijk niet, een sterfgeval )

Misschien is het handig in het vervolg steeds het telefoonnummer te vragen van de klant die per telefoon reserveert.

Dit zou jullie zulke toestanden besparen. We stonden daar mooi voor aap tov onze vrienden, wij die zo ontzettend hadden opgeschept

Over jullie goeie keuken en service.

Het was ook niet meer mogelijk om met onze bongo op de laatste stek nog iets te reserveren waar we met de trein naartoe konden.

We zijn dan maar naar Roeselare getreind, en hebben daar iets gegeten.

Ik zou een antwoordje geweldig waarderen.

Mvg Christa Vanhecke –Verscheure Wim
En het antwoord was

Geachte,

Eerst en vooral mijn excuses. De dochter had tijdens haar vrije dag uw reservatie aangenomen! Achteraf bleek dat we in verlof waren. We hebben nog contact opgenomen met Bongo om te zien of je de bon niet via het internet had geactiveerd, maar helaas…

Wij voelen ons daar ook zeer ongemakkelijk bij.

Om het goed te maken, bieden wij U 4 Bongo-menus gratis aan. Zeg me per email welke dag je wenst te komen samen met je vrienden‎.

In de hoop dat U dit accepteert,

Mvg

Steffe

Uitbater

Advertenties

22 gedachtes over “update na vorig onvolledig logje!

  1. Eigenlijk is dat het beste wat je kan doen, als je in hun situatie zit. De vergissing heeft uiteraard anti-reclame opgeleverd. Deze rechtzetting zet dat meer dan recht. Inderdaad, als ze alleen een gratis aperitief hadden gepresenteerd, was het ook aanvaardbaar gewest, maar het zou niet zo’n reclame zou opleveren als nu.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s