Je kan ook vriendelijk “reclameren” met deze gevolgen.

Vervolg op mijn vorig logje. Het verhaal van aan een gesloten deur te staan van een restaurant waar je een reservatie had gemaakt voor die dag.

Ik stuurde vandaag een email

13 gedachtes over “Je kan ook vriendelijk “reclameren” met deze gevolgen.

  1. Oeieoei, ik ben weer goed bezig, knippen en plakken is niet mijn beste vak! IN elk geval, we mogen gratis gaan eten en morgen probeer ik dit postje opnieuw te plaatsen!

  2. IK ben best nieuwsgierig naar de inhoud van je mail…
    Maar je hebt al antwoord gehad: en met goed resultaat, kijk aan!
    lieve groet
    kakel

Geef een reactie

