Je kan ook vriendelijk “reclameren” met deze gevolgen.

Vervolg op mijn vorig logje. Het verhaal van aan een gesloten deur te staan van een restaurant waar je een reservatie had gemaakt voor die dag.

Ik stuurde vandaag een email

Advertenties

13 gedachtes over “Je kan ook vriendelijk “reclameren” met deze gevolgen.

  1. Oeieoei, ik ben weer goed bezig, knippen en plakken is niet mijn beste vak! IN elk geval, we mogen gratis gaan eten en morgen probeer ik dit postje opnieuw te plaatsen!

  2. IK ben best nieuwsgierig naar de inhoud van je mail…
    Maar je hebt al antwoord gehad: en met goed resultaat, kijk aan!
    lieve groet
    kakel

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s