Liebster Award

1.Van ons Tita kreeg ik de Liebster award. Je weet vast hoe het werkt, dus onnodig om het nog eens uit te leggen. Ik ga dus direct over na het beantwoorden van de 11 vragen en het bedenken van 11 vragen. En laat dat denken nu eens zo moeilijk zijn! Enfin, daar gaan we dan.

1) Wat is het zotste/foutste kapsel dat je ooit al hebt gehad?

Een sportpermanent, zo noemde de kapster het! Ik had een kop krullen waar ik gewoon niets mee kon doen, niet brushen, het leek wel of ik mijn vingers in het stopcontact had gestoken waardoor mijn haar geëxplodeerd werd!
2) Als je een tattoo zou zetten, welke zou dat dan zijn en waar zou je hem willen?

Misschien een dodovogeltje of de namen van mijn kinderen. Maar ik denk niet dat het er ooit van gaat komen!
3) Wat is je lievelingsdrankje?

Ik lust bijna alles, bier, wijn, cocktails. Maar stel dat ik verbannen word naar een onbewoond eiland, zou ik toch voor water kiezen.
4) Je gaat ergens op bezoek. Wat neem je mee voor de gastvrouw/gastheer?

Streekbiertjes voor meneer en bloemen voor madam. Het hangt ook af van de gelegenheid uiteraard!
5) Wat is jouw toprecept?

Mijn vispannetje, hoewel ik het zelf niet meer kan rieken noch eten, omdat het zo’n succes was indertijd in het restaurant.

Spontane feestjes waarvoor je niet opgedirkt moet zijn en waar je vooral jezelf kan blijven en je niet in alle bochten hoeft te wringen om toch maar in het geheel te passen.
7) Waar schaam je je eigenlijk een beetje over?

Mijn tics, ik probeer ze te camoufleren, maar ik heb er al heel mijn leven last van. Typisch voor adhders.
8) Wat is je beste organising-tip? Ik ben niet zo’n organiserstype, feestjes organiseren, daar mag je me dan wel voor roepen! 😉
9) Wat is de beste raad die je ooit kreeg?

Geen idee, dat ik minder impulsief moet zijn misschien.
10) Als je een buitenverblijf zou kunnen hebben in ons Belgenlandje, waar zou dat dan liggen?

Ik zou er geen willen in Belgie. Het zou wel handig zijn er eentje te hebben in Canada om in de zomer dicht bij zoon te wonen en in de winter in Belgie.
11) Een strandvakantie of een cultuurvakantie?

Ik combineer sowieso mijn reizen, ik ga graag naar warme landen, maar ben geen strandligger. Ik ga graag proeven van het land, zoveel mogelijk tussen de plaatselijke bevolking.

Oef en nu Drie slachtoffers aanduiden om mijn vragen te beantwoorden.

Meneertje pannenkoek

Liese

Rianne

Mijn elf vragen

Tegen wie zou je eens goed je gedacht willen zeggen, zonder angst voor de gevolgen.

Welke band mag wel eens een huisconcert geven bij jou thuis?

Met welke bekende Vlaming wil je bij pot en pint een diepgaand gesprek houden

Je wint een droomreis naar keuze, waar gaat die naartoe?

Met welke wagen wil je wel eens een proefritje doen?

Je krijgt een unieke uitdaging , maar daar moet je verhuizen naar Australie, neem je de uitdaging aan?

Wat is de favoriete inrichting voor je huis, modern, klassiek, rustiek, of alle stijlen dooreen?

Waar zou je waanzinnig veel geld aan geven, als je de lotto zou winnen?

Geef je wel eens iets aan een bedelaar of een straatmuzikant?

Wat is het meest nobele wat je ooit gedaan hebt?

Wat is het eerste wat je zou proberen te redden uit een huisbrand, (echtgenoot, kinderen, hond en kat zijn al in veiligheid)

16 gedachtes over “Liebster Award

  1. Ik heb je weer een beetje beter leren kennen door je antwoorden. Dat heb je toch ferm aangepakt.
    Wat heb je zelf leuke vragen bedacht! Ik zou geloof ik niet verder komen dan drie..
    En dat recept van dat vispannetje zie ik ook wel zitten
    Groetjes kakel.

  2. Ik heb als jonge tiener jarenlang gecorrespondeerd met jonge mannen en meisjes uit Mauritius. Het was dan ook mijn droom om er ooit naartoe te gaan. Het dodovogeltje is het symbool voor Mauritius ( een uitgestorven vogel die maar daar voorkwam ) Door het winnen van een wedstrijd konden wij en mijn vriend er met twee vrienden naartoe . En daar zijn we dan getrouwd op het strand. Nu zal je de link wel snappen! 😉

  3. Je bent een lieverd en ik ben zeer vereerd maar ik ga overslaan… Ga ik deze beantwoorden moet ik eerst nog twee sunshine gevalletjes oppakken..

    x

Geef een reactie

