Terug van weggeweest!

Twee weken ben ik mijn laptop kwijtgeweest. En de wereld is niet vergaan, ik heb geen ontwenningsverschijnselen gekregen. Ik heb me alleen blauw geërgerd aan de compter van mijne hubby omdat ik via proximus in mijn mailbox geraakte. Ik kon mijn mails lezen, deleten en beantwoorden, maar had niet én emailadres. En ik leer het dus niet hé lieverds, om back ups en zo te maken, ik ken daar allemaal niets van. Je wordt ouder mama geef het maar toe! 😉

Nu heb ik weer een mailbox, en al wie me lief is mag me mailen, zodat ik de emailadressen terug kan opslaan. Er is nog werk aan de winkel.

Maar ik heb een zee van tijd gehad van het genieten van mijn nieuwe benen, mijn verbeterde lijf, en in het broeken van mijn lijf trekken, want die zijn ondertussen allemaal op het wijdste.

En ik ben zelfs de fiets opgekropen! Ik heb een toer(ke) gedaan van 2 km, t is een begin! Morgen doe ik twee toerkes! En ik ga zo een beetje opbouwen.

Ik ben mijn anders eten ondertussen al gewoon, ik zucht niet elke keer meer als ik de frigo opentrek. Ik steek met plezier koude schotelkes in elkaar. Ik word van langs om vindingrijker en creatiever.

Toen we verleden week bezoek hadden, heb ik eens normaal meegedronken, meegegeten. Ik heb zelfs twee blokjes kaas gegeten, die op de verboden lijst staat. En ik ben een geweldige kaasfreak. Maar ik kreeg er geen culinair orgasme van, ik was niet van mijn sokken geblazen.

Ik was s anderdaags wel ferm ziek, ik had een kater, ondanks dat ik niet zat was. Ik voelde me heel ongemakkelijk en had nul energie. En de pijnscore vloog alweer de lucht in.

Vrijdag nog eens een glas bier een één glaasje cava geprobeerd, maar koppijn s nachts en ook terug zenuwpijnen in de benen. Dus moraal van het verhaal. Maximum 1 glas is meer dan genoeg, en alleen in het weekend uiteraard. Dus we zullen ten huize Chrissebie nog heel lang weg kunnen met onze voorraad bier en zo’n honderd fleskes wijn die liggen te rijpen. Of we moeten onze caravan inrichten als weinstube en de voorbijfietsende mensen lokken met een goot bord.

Bon, ben hier zever aan het verkopen, maar soit. Ik ben terug, ik lees terug blogs en begin zo stillekesaan terug te reageren.

En ik ben ondertussen 7 kilo lichter, en we gaan nog even door! Met dank aan mijn mental coach Miss Carrie die me met raad en daad bijstaat! En me ook af en toe wat receptjes bezorgd.

12 gedachtes over “Terug van weggeweest!

  1. Dikke proficiat Christa, met het volhouden van je dieet, en ons de resultaten ervan mee te geven.
    En ook met je -7 kg,
    Leuk te weten , dat je er veel beter door bent .
    Ik volg je verhaal verder !

  2. Joe ar beck 🙂 Erg hè, een kapotte laptop? Je zou zo’n ding wel door de ruit kunnen smijten. Dat is nog eens windows in de praktijk brengen…
    Fijn weer wat van je te lezen; echt een gezellig blogje!
    Groetjes Kakel

  3. die uitleg over je laptop en dat mailadres vind ik op z’n minst vreemd en verward, Christa. Maar het bijzonderste is dat je terug online kan… 😉

    Het teveel aan wijn zou je anders gerust kunnen afbouwen door ’s wat medebloggers uit te nodigen… 😛

  4. Ja Billy, ik kon mijn mails wel bekijken via de server, maar ik had er mijn mailadressen niet en het duurde altijd een eeuwigheid tegen dat die emails eindelijk verschenen. T was foefelen en k word daar nerveus van! 😉
    En die wijntjes kunnen gelukkig nog wat liggen, maar ik zou er altijd eentje opentrekken voor jou hoor!

Geef een reactie

