Laptop gecrashd

Lieve lezers.

Even melden dat mijn scherm van mijn laptop kapot is. Ik moet minimum 3 weken wacht eer hij terug uit herstelling komt. Ik zit nu even om Wim zijn computer, maar haat het om niet met mijn eigen laptop te kunnen werken. Ik probeer mijn mails hier te lezen . Ik lees ook jullie blogs die binnenkomen via mail. Maar ik reageer voorlopig niet, omdat ik me het liefst hier zo snel mogelijk uit de voeten maak, op een pc waar ik niet vertrouwd mee ben.

Maar ik leef nog, ik ben nog steeds aan het dieten en dat gaat goed. Mijn haar is nog steeds ros, en ik verlang net zoals jullie heel hard naar een beetje zon, die er vandaag dus voor het eerst is. Fijne paasdagen en hopelijk tot binnenkort.

Liefs

 

11 gedachtes over “Laptop gecrashd

  1. Om gek van te worden! De mijne was deze week nog maar s gecrasht, gelukkig weer aan de praat gekregen! Ik koop pas een nieuwe in juni en geen seconde vroeger 😊

Geef een reactie

