Update . Diagnose gesteld

Oef, ik heb een bereidwillige oogarts gevonden die me van al mijn dilemma’s en stress verlost heeft en uiteraard mijn ogen onderzocht heeft.

Ik blijk dus idd een milde vorm van nachtblindheid te hebben, maar mijn gezichtsveld is nog groot. bij een andere test blijkt er iets aan de hand te zijn met een stukje uit mijn rechteroog. Niets over je zorgen over te maken zei de oogarts. Om meer comfort te hebben heeft hij me oogdruppels gegeven en adviseert hij me , om het te proberen met een bril met groene glazen. yeah baby, zie je me al rondlopen als een ninja turtle 😉

Alvast opgelucht dat het een milde vorm is! Oef!

13 gedachtes over “Update . Diagnose gesteld

  1. Een bril met groene glazen… Ik heb er nog nooit eentje met roze glazen gedragen. Ik zou er aan kunnen wennen als het voor het belang van je zicht is.
    Doen! Ik hoop dat het meevalt voor je.
    groetjes Kakel

  2. Oei dat is wel ff verschieten want een mens is natuurlijk nogal op z’n ogen gesteld he. En door een groene bril, dat is wel wat anders dan door een roze 😉 Hopelijk verergert het niet, ik wens je (ogen) alleszins veel beterschap toe!
    Dr. Google, ik raadpleeg hem dikwijls maar wat daar soms uitkomt, de ergste dingen hé!

Geef een reactie

