blogvoorstellen.

Ik ben een beetje door mijn blogideetjes heen. Misschien kunnen jullie me aan een leuk idee helpen waar ik eens kan over bloggen.

Laat maar komen die onderwerpen!

17 gedachtes over “blogvoorstellen.

    1. Dan moeten we overal gelijklopende blogjes lezen, hou ik niet zo van. Ik heb het nu al gehad, met de brieven aan mijn eigen zestienjarige 😉 Toch bedankt om te helpen meedenken hoor!

  1. Ik lees hier meestal graag over je dagdagelijkse leven, de fratsen van Misty, hoe je je bezig houdt, allez snap je? Het leven zoals het is, bij Christa 🙂

  2. Aja inderdaad, ik ga Wim vragen om de tekeningen eens in te scannen, ik heb er ondertussen al een paar. De mooiste hebben Aimee en Shannon, heb voor beiden een groot paard getekend. En de techniek heet zentangle. Eventjes googelen en je begrijpt het.

    1. ik wil weer in het zonnetje lopen en blaadjes oprapen zoals de kinderen ..en dan mijn yogurtmaker zover mogelijk in het bos smijten ,(oei ik mag dat niet doen )dus ik weer om dat stomme ding en dan verder naar het containerpark en met een gier het in de grote bak smijten .oef opgelost

Geef een reactie

