Mijn dag in foto’s.

Allee, ik had het vorig jaar ergens beloofd aan iemand onder jullie dat ik eens ” mijn dag in foto”s zou publiceren. En dank zij mijn grote persoonlijke hero, kan ik dat, want hij heeft de foto op mijn pc gezet. Al staat de foto er niet bij van ons bed, waar er net iemand uitgekropen is. Jammer nu zien jullie ons fantastische oranje spreitje niet die totaal niet match met onze bordeaux- rode boxspring. Maar soit, hoe lelijk ik het ding ook vindt, een mooie bedsprei heb ik nog niet gevonden, het wordt in deze contreien niet meer gebruikt. Alleen op amazon.uk zijn er nog bedspreien te rapen, maar ik voel daar graag ne keer aan, om me te vergewissen van de goeie kwaliteit en daarom ben ik niet echt een internetkoper.

Bon, eens het bed uit gekreupeld, sleuren we ons naar beneden naar het kleinste kamertje, alwaar ik mijn ogen probeer open te trekken!

DSCI3629 Mispakt u niet, ons kleine kamertje ziet er niet geel uit, maar ik ben zo’n goeie fotograaf dat het er o zo geel uitziet.

DSCI3630Ik sleep mij aan tafel, neem braaf mijn pilletjes , als ik ze niet vergeet, want ja dat gebeurt wel vaker, hoewel het doosje dicht in de buurt staat. Ik drink eerst een halve sloot koffie en als mijn ogen open zijn, neem ik mijn laptop erbij en drink de andere sloot uit! Ik ben bijna wakker , en om 10.15 trek ik naar de badkamer!DSCI3631Ik was met een douchegel die heel lekker naar gember ruik en smeer me in met een niet vettige bodygel voor mijn droge huid.

De rest gaat snel, je kent het wel, verse onderbroek en kleren, tanden poetsen en het haar wat proberen in de plooi te krijgen. Het bleef bij proberen!

DSCI3632Er stond een rekje was te drogen en als een naarstige huismoeder heb ik alles geplooid wat er te plooien viel en de rest in de mand om te strijken gelegd Enfn, ik bedoel niet dat ik de mand ga strijken, maar wel de inhoud. Daarna snel de fleecedekens in de wasmachine gestoken omdat ze naar mijn mening te veel naar “hond” roken.

Mijn tekengerief lag nog op tafel van de dag ervoor en ik ging nog een beetje aan het zentanglen, met nog een kop koffie, enfin nog een half kopje, want da kan was leeg.

DSCI3633Ik ben al halverwege deze tekening. Het paard dat onder de poes ligt, ( neen dat is niet dat paard zonder oren) heb ik al twee keer in het groot overgetekend. Maar  ik mag dan het paard wel aftekenen, ik vul zelf de patronen in, met wat ik momenteel zin heb. Na een kwartiertje hou ik het voor bekeken en ik merk wat stofwolken en besluit om eerst maar een borstel door het huis te trekken! En ik kreeg hulp, zoals elke dag!

DSCI3635

Ondertussen was het al tijd om aan het eten te beginnen! En omdat ik met niet super voelde, heb ik me er gemakkelijk van af gemaakt.

Pasta gevuld met eekhoorntjesbrood met tomatensaus, rare combinatie, maar ik vond het gezonder zonder kaassaus, en ik had te laat bedacht dat kaassaus eigenlijk beter zou, en was al aan de tomatensaus bezig. Ja mijn hoofd was precies nog niet helder en de koffie was op!

DSCI3636

Na het eten zwier ik me eerst een beetje in de zetel alvoor ik de namiddagkoffie laat maken door de koffiezet.

DSCI3639

Snel wat blogs bijlezen en wat mails verwerken( vooral deleten dan ).

Daarna alweer koffietijd, joepie daar zal ik helemaal wakker van worden, want er moet nog geshopt worden, ik moet op krachten komen!

DSCI3640Zwart en met een koekske ( of vier ) , zoveel zaten er in het pakje!

Aja, ik heb jullie mijn middageten niet laten zien. Ik foefel het hier snel eens tussen!

DSCI3638 Ja, ik wou toch een beetje van gezond doen en heb bij de pasta een slaatje gemaakt van raketsla en wat jonge scheutjes.

Voila en daarna gingen we shoppen, er moest eten op de plank komen en we wilden nog wat solden op de kop tikken.

DSCI3644 DSCI3645 Oei , foto op zijn kop! Ik heb een warme fleecetrui gekocht met een (nep)bonten kraag. Ik ben de moeder van de voorziening, als het nu niet meer wintert zal het wel koud zijn in November in Canada, dan heb ik alvast een warme trui. Wim kocht met dat idee ook een paar degelijke winterschoenen. En ik kocht al wat kerstcadeau’s voor november. Ja zot hé, maar omdat er nu nog kerstspullen te verkrijgen zijn. Want we zullen een kerstfeestje houden in November in Canada.

Nog snel en boterhammetje als avondmaal achter de kiezen duwen.

DSCI3646

En dan hup, boekje klaar, en een fleske wijn en een filmke en zo zullen we de avond slijten.

DSCI3648

Slaapwel!

10 gedachtes over “Mijn dag in foto’s.

  1. Een zeep die naar gember ruikt, dat is speciaal 🙂 Sloten koffie, best grappig!
    Leuk zo’n dag in foto’s!
    Een sprei, ik kan dat haken 🙂 🙂

Geef een reactie

