Vakantieplannen voor 2015

De kogel is door de kerk Nu al, hoor ik jullie vragen…… “Ja, nu al” En dat is een groot gemak voor mezelf, nu ga ik niet meer een half jaar als een bezetene alle promo’s bekijken, geen dromen koesteren van verre reizen, naar West-Amerika, Miami , Indonesie of Thailand. Ja dat waren mijn favo’s voor 2015. Maar ik beken. Ik wil ook naar mijn zoon op het eind van 2015 en het is een duur prijskaartje om een comfortabele vlucht te boeken, want ik reis immers alleen naar daar deze keer. Dus moet ik het mezelf gemakkelijk maken. Het is vreselijk om 850 tot 900 euro te moeten betalen, om je zoon en schoondochter een weekje te zien.

Dus kan er tussendoor geen verre reis meer vanaf, we moeten daar eerlijk in zijn, en we moeten vooral niet boven ons budget gaan leven.

Ik wou ook persé op een bepaalde datum gaan, omdat E hier dan een weekje kan komen housesitten en van de gelegenheid gebruikt maakt om in alle stilte te blokken voor haar examens. En zo wordt onze dierentuin goed verzorgd.

Zo is het een reis met serieuze vroegboekkorting geworden. Ik heb vooral naar de prijs-kwaliteit gekeken. Kreta stond op mijn verlanglijstje, Ook Andalusië. Maar omdat ik meestal kies, en Wim dit jaar eens voor een all inn vakantie wil gaan, gaan we uiteindelijk naar Turkije, meer bepaald Kusadasi . Het is een kleinschalig viersterren hotel, zonder glijbanen en die toestanden. We hebben daar bewust voor gekozen omdat er dan ook niet te veel drukte is , want mijn gevoelige oortjes genieten niet zo mee, met de joelende en gillende kindertjes die zich compleet uitleven.

Voor ik uiteindelijk geboekt heb , heb ik eerst “zoover en tripadvisor ” uitgekamd, en aangezien het zo goed scoorde ben ik overstag gegaan! Voor iets boven de 500 euro per persoon boekten we een all in arrangement voor een week, annuleringsverzekering  inbegrepen. Ook een bezoek aan de lounge in Zaventem waar je gratis kan eten en drinken, voor vertrek is inbegrepen, de verzekering voor fueltoeslag en de mogelijkheid om deze reis te wijzigen.

http://www.neckermann.be/vliegvakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%C3%9F&fh_sort_by=pr_commercialpriority&fh_secondid=nvb_nvli_32064a_s15&fh_lister_pos=0&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_BE%2fpr_earlybookable%3E%7b0%7d%2fpk_active%3d1%2fpk_siteswitch%3E%7bnvb%7d%2f%24s%3dEphesia%2fpk_hotelonly%3d0&fh_refview=search&rc=algemeen&a=2&em=0&nonavigation=true&RoomOccupation1=32064A_2W_AI_2_0

En ons Chrissebie is tevreden, en mijne Wim is in de wolken, want die wou graag nog eens naar Turkije.

Ik kan het jaar 2015 positief tegemoet treden! bye bye 2014 die best een goed jaar voor ons was. Ik kijk er tevreden op terug.

Aan al mijn blogvrienden, fijne feesten gewenst, en veel dromen voor 2015.

28 gedachtes over “Vakantieplannen voor 2015

  1. We moeten nu eenmaal keuzes maken maar ergens moeten we blij zijn dat we nog keuzes kunnen maken,
    Geen idee wat ik voor mezelf van 2014 moet denken,
    Daar maak ik misschien een logje over,
    Beste wensen voor 2015 alvast,

  2. Iedereen lijkt al veel vakantieplannen te maken. Moest ik er dit jaar rekening mee moeten houden, ik had nog niet eens idee van mijn verlofweken! Dit jaar ben ik echter wel thuis tot half augustus maar een reis met een klein pateetje, dat zal eerder een lastminute bungalowtoestand zijn denk ik. Als we nog niet failliet gaan zijn na onze verbouwingen 😀

    1. Alles heef tzijn tijd iiese, toen ik zo oud als jij was konden we om dezelfde reden niet op reis gaan. Het is maar een magere troost, maar ik heb tijden gekend dat ik met moeite een doos pampers kon kopen. Maar jullie maken er vast een droomnestje van!

  3. Groot gelijk. Bij ons van ’t zelfde laken een broek. Gezien we nu toch nog langer moeten werken, onze kinderen uitgevlogen zijn en we het NU moeten doen en niet over twintig jaar, hebben we ook al onze reis voor maart én die voor augustus geboekt.

  4. Turkije altijd een goeie keuze vind ik.
    En je droomreis heb je eind 2015 nog tegoed !

    Ook voor jullie fijne feestdagen en het allerbeste voor 2015

    Als ik terug kijk op 2014, heb ik het gevoel dat ik van eind aug. tot begin dec. amper geleefd heb… ( het fibrobeestje heeft serieus overuren gemaakt bij mij )

    Maar blij te weten dat het met jouw beter ging Christa !

  5. Turkije spreekt me om één of andere reden niet echt aan.
    Reizen is toch wel een dure luxe, voor een weekje plezier. Wij hebben het er niet meer voor over.
    Fijne Kerst, en alvast een gelukkig nieuwjaar, Christa!

Geef een reactie

