Ruzie

Ik heb ruzie, met één van mijn beste vriendinnen. En ik voel me daar heel slecht bij. Het raakt niet uitgepraat. Voor haar is het case closed, wil er niet verder meer over discussiëren. Ze vertikt het om het eens van mijn kant te bekijken, en vind het kinderachtig, dat ik daar nu nog over zanik. Het enige wat ik eigenlijk vraag is “Sorry, je hebt gelijk”. En ik hang daardoor direct in het plafond, wat ook geen voordeel is in de situatie. En nu heb ik het er even heel moeilijk mee. Ik weet niet of de brokken nog te lijmen zullen zijn. Ik hoop uiteraard van wel. Ruzie hebben, het meeste kut-gevoel dat er is. Ik weet nu al dat ik er vannacht wakker van zal liggen. Er zullen nog wel traantjes vloeien, vrees ik. Zucht zo zie je maar dat er ook wel eens kommer en kwel is, zoals overal zeker.

30 gedachtes over “Ruzie

  1. Oeie 😦 Je vriendin zal het niet gewoon geweest zijn zeker dat ook jij uit je krammen kan schieten? De nacht brengt nog al dikwijls eens raad, wie weet heeft ze je ondertussen al opgebeld…of jij haar?

    1. Wel, ik ben gisteren nogal over de rooie gegaan, omdat ik zo kwaad was, dat ze gewoon niet wilde luisteren, en zei dat ze geen energie wou steken in die zever, dat ze al problemen aan haar hoofd genoeg had. En oke, ik ben niet mals geweest. En mijn impulsief karakterke doet daar ook geen goed aan. Ik wil me wel excuseren, maar ik neem mijn woorden niet terug. Ik denk dat ik er wat tijd moet voor nemen tot ik er klaar voor ben.

  2. Ik heb ooit tegen mijn “beste” vriendin niet slecht bedoeld gezegt dat ze presies mijn moeder was omdat ze zat te zuren, Ze is daar zo kwaad om geworden dat geen zalf nog te strijken was.Na een tijdje is het goed gekomen dan nog dank zij mijn volharding . Dat krakje is er toch een beetje blijven inzitten.

    1. Beste anoniem, ik vind jouw reactie jammer. Ik ken Christa ondertussen in het echte leven. Haar fybro is nooit het hoofdonderwerp tijdens onze gesprekken. Ik ken haar als een positief ingestelde vrouw die op een hele goede manier omgaat met haar ziekte en zich niet laat kisten. Ze is iemand die ongelooflijk veel doet voor anderen, heel attent. Dus dat ze zaagt over haar ziek zijn is het laatste wat je van haar kan zeggen. Op haar blog komt dit uiteraard wel ter sprake. Zij zet namelijk op haar blog wat zij wil. En bovendien geeft een blog niet het hele leven weer van een blogger. Ik denk persoonlijk dat het beeld dat jij van haar hebt, niet klopt. En ik vind het jammer dat je dat op een anonieme wijze uit.

    2. En dan het lef hier anoniem te reageren,…..als het u hier niet aantstaat waarom komt u dan lezen. Chrissiebie is een van de fijnste, tofste madammen die ik ken die zichzelf volledig in het leven smijt,……en op haar pagina mag ze schrijven wat ze wil. Daar hoeft u niet over te oordelen,…..en al zeker niet over haar “ziektes”, want dan hoop ik voor u dat u er nooit met geconfronteerd wordt,…..

  3. Ik reageer al lang niet meer op Miss anoniem. Het raakt mijn kouwe kleren zelfs niet meer! Wel straf dat die madam een daar speciaal een skynet email adres voor heeft, namelijk anoniemus@skynet.be met ip adres en al. Dag madam anoniemus, het is je niet gelukt mij u het lood te slaan, jammer hé!

  4. Ik vind dat je in een goede vriendschap eerlijk moet kunnen zijn tegen elkaar! Als jij altijd maar moet slikken is ’t normaal dat ze verschiet als je eens je gedacht zegt hé. Ik hoop dat jullie ’t bijgelegd krijgen!

Geef een reactie

