Het ABC volgens Chrissebie.

A : aap, ( ik wou er altijd één hebben toen ik klein was, liefst een chimpansee ). En uiteraard de voornamen van mijn kinderen, Aimée en Amaury.

B: Bloggen, heel belangrijk voor mij.

C: Christa, mijn naam die ik ongelooflijk haat! Mij moeten voorstellen is pure horror voor mij, kon ik wisselen koos ik voor Isabelle, ( een naam van mijne tijd ). Canada, het land waar mijn zoon woont .

D: Dagindeling, moet ik goed in de gaten houden, vooral als mijn lijf niet meewil, zou ik te veel tijd in de zetel doorbrengen

E: Eten, Ik eet graag en ik kook graag. Moest ik in mijn leven nooit moeten eten, ik was al strontrijk.  Hoewel het woordje “stront” dan misschien ook misplaatst is.En niet te vergeten, mijn Enthousiasme !

F: Frans, de naam van mijn vader, het was geen gemakkelijke man, maar ik koester hem toch in mijn hart.

G: Getrouwd, 2 keer al, de eerste keer met de vader van mijn kinderen, de tweede keer met de man van mijn leven.

H: Hyperkineet, ja ik heb Adhd, en dat heeft mindere kanten, maar zeker ook goeie kanten! Hulpvaardig zegt mijn Stiefdochter net, leuk complimentje 😉

I: Ideeën, zit er vol van, veel te veel zodat ik ze niet allemaal kan uitvoeren, maar als het soms in mijn kop zit, ben ik er niet van af te brengen.

J; Jong van Geest, vrees dat ik nooit echt volwassen geworden ben en het misschien nooit wordt!

K: Koken, heb ik al vermeld, we gaan er nog eentje bijdoen, Kittelorig als ik moe wordt, kunstzinnig, als je mijn kribbeltjes op papier kunstzinnig kan noemen.

L: Lamlendig, als ik s morgens opsta na een nacht van veel pijn en veel wakker worden.

M: Meertalig, altijd handig op reis, als je een aardig mondje Engels en Frans spreekt en daarbovenop nog Jean Marie Pfaff duits.

N: Niet roker sinds een jaar of twintig denk ik. Soms droom ik nog dat ik rook, maar ik waag me er niet meer aan.

O: Opgejaagd, was ik vroeger maar ik heb het afgeleerd.

P; Prater, Ja wie in mijn Irl kent kan dat alleen maar bevestigen. Maar ik kan ook luisteren

Q : qualitytime, tijd heb ik genoeg, maak er dan ook qualitytime van!

R: Reizen natuurlijk! Niet weg te denken uit mijn bestaan. Stel dat je me een voorstel doet dat ik van jou 1 miljoen euro zo krijgen, maar ik mag Belgie niet meer verlaten. Ik zou het pertinent weigeren, zonder nadenken.

S: Sex, tja we mogen dan 53 zijn, we kunnen er niet van onder, sex is belangrijk !

T: Toerist, ja dat hadden jullie al gesnapt dat ik graag de toerist uithang

U: Uiterlijk, besteed ik niet zo veel aandacht aan vroeger, maar nu zie ik overal rimpels en panikeer daar wel over.

V: Vanhecke mijn achternaam, kan me niet schelen dat jullie me nu allemaal op Fb gaan zoeken 😉

W: Wim ,wie anders? Het belangrijkste woord met een W uit mijn leven.

X: Xylofoon, ik mocht daar nooit mee spelen in de klas, omdat ik daar veel te hard op klopte. Ik was jaloers op degene die wel mochten.

Z: Zee en dan het liefst heel ver weg van hier.

9 gedachtes over “Het ABC volgens Chrissebie.

Geef een reactie

