Project positief-tag.

Ik kreeg dit opdrachtje van Tita. En ik was best gevleid moet ik bekennen. Bon, we gaan er eens aan beginnen zeker. Ik ben heel slecht in het overtypen van de vraagjes, maar copieren en plakken lukte niet ( of ik kan het niet ). Maar blij als ik ben kan zelfs dat niet uit mijn lood slaan.

Wat is je favoriete quote en waarom?

Ik heb er twee, en ik heb ze laten graveren op bedeltjes op mijn Malice in Wonderland armbandje. De eerste is “Doing is being” en de tweede is “Never stop dreaming”.

Doing is being heb ik ooit eens geschilderd op een schilderdoek dat ik ooit voor mijn ex gekocht had. Die had zoveel talent, maar deed er niets meer. Het schilderdoek lag er al tien jaar en dan heb ik het beklad met bloemen en mijn tekst, en voila si, ik had een schilderij. Beter geen talent en toch iets doen dan talent hebben en er niets mee doen.

Never stop dreaming, dat spreekt voor zichzelf. Ik trek me telkens heel erg op aan mijn dromen.

Welke droom zou je in je leven willen realiseren?

Eigenlijk hebben mijne Wim en ik mijn grote droom verwezenlijkt en dat was naar Mauritius gaan, het land van al mijn pennenvrienden. En we zijn er nog getrouwd op het strand ook. Geweldig was het! En ik heb zoals ik altijd beloofd had, de vloer gekust ,net als de vorige paus. Geen idee of de nieuwe paus dat nu nog doet.

Weet je dat het raar doet als de droom dan ineens gerealiseerd is. Dit was mijn droom sinds mijn 18 de. Mijn nieuwe droom is nu, veel eenvoudiger , gelukkig blijven en gezond ย en ook iedereen rond mij gelukkig zien. Als dat niet mooi is. Maar het betekend niet dat er geen reizen en andere to do dingen meer op mijn wenslijst staan!

Wat betekent geluk voor jou?

Geluk bestaan uit het genieten van ook de kleine dingen des levens. Het zou erg zijn, moet ik alleen gelukkig zijn als ik op reis ben.

  • Gelukkig zijn is tasten in bed of Wim er nog ligt en blij zijn dat ik nog eens dicht tegen hem aan kan kruipen.
  • Zien dat ze aan tafel genieten van mijn kookkunsten
  • Herinneringen ophalen van vroeger en plots in de lach schieten bij leuke anekdotes
  • Mijn eerste taske koffie s morgens, en meestal zorgt mijn ventje daar voor.
  • Vers van de kapper komen en glimlachen naar mezelf in de spiegel
  • Blij omdat ik een kilo kipfilet gratis krijg bij het aankopen van een kg kipfilets in de lidl en de gedachte dat we een dag gratis gaan smullen.
  • cadeautjes kopen, ( waar ik eigenlijk in overdrijf )
  • Als mijn Canadeesjes afkomen uiteraard.
  • Een terraske doen in Gent met dochterlief
  • Blij zijn als een kind met mijn nieuwe lippentift.
  • Kijken naar het ondeugende snoetje van Misty.
  • Een keer goed gaan eten en me daar eens mooi voor maken.
  • Een goei scheet laten wanneer ik buikpijn heb, ( wat kan dat deugd doen )
  • Mijn Wimmeke, kinderen en mijn stiefkinderen .
  • Iemand die een vriendelijke groet langs de straat beantwoord.
  • Een kaasplankske met een glas of twee goeie rode wijn.
  • Op reis gaan om de wereld te zien.
  • Een optreden van Sioen of Admiral Freebee

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?

Eigenlijk lachen Wim en ik heel veel af samen, we spelen toneeltjes , Of doen gekke dingen die ons aan het lachen maken.Maar veel mensen kunnen me opvrolijken hoor. Ook jullie vrolijken mij op met leuke berichtjes.

Voor wat mogen we je โ€˜s nachts wakker maken?

Om iemand uit nood te helpen en om op reis te vertrekken, of voor een ongelooflijke leuke verrassing.

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?

Goh, der is niets wat er uit springt, maar met mijn creativiteit!

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?

Doe uw ogen open , kijk rondom naar wat je hebt, en denk aan degene die minder heeft dan jou. Durf jezelf te zijn en zotte te dingen te doen. Dans in de regen als je daar zin in hebt! Ga niet naast je schoenen lopen en zaai naar de zak, wat betekend dat je niet boven uw stand moet gaan leven. En wees niet jaloers van anderen , je kent nooit een mens zijn zorgen en je weet ook niet wat er nog boven hun hoofd hangt. Leef een dag met de keer , en koester geen wrok tegen iemand die je iets heeft misdaan. Ik hoop dan ook dat jullie zelf ook supergelukkig zijn en als er eens een slechte dag is, laat die gewoon overgaan.

Wie zich geroepen voelt mag de tag overnemen Voel je vrij!

13 gedachtes over “Project positief-tag.

Geef een reactie

