Foto, libelle.

Jullie herinneren het zich nog, of jullie zijn het vergeten, want het was ook geen wereldschokkend nieuws. De foto en het artikel van libelle, waar ik me slecht bij voelde.

Nu moet ik bekennen dat ik de foto heel geslaagd vind en dat ik de tektst nog redelijk ok vind, hoewel er naar mijn mening , zinnen zijn uitgeknipt die ik persoonlijk wel belangrijk vond. Maar soit.

Ik kreeg van Miss Carrie de primeur, vroeg in de ochtend! Ze had het keurig voor mij ingescand, de lieverd.

Wim & Bie

En vandaag kreeg ik van de redactie dan de beloofde foto. En eerlijk, het is duidelijk dat dit een professionele foto is Ik krijg mezelf nooit zo schoon op een foto! Het bewijst ook maar eens dat je van iedereen mooie foto’s kan maken, zelfs al ben je geen fotomodel!.

WimChrista-0087-496341

Voila si, en nu ga ik de was ophangen, want t is niet omdat er eens een foto in de boekskes staat dat je daarom ontslagen wordt van dagelijkse klussen. En de mannekes van libelle zullen de strijk niet komen doen, hmm, toch wel jammer!

22 gedachtes over “Foto, libelle.

  1. Jullie zien er goed uit! Leuke foto… eentje om in te kaderen!
    Dat zou nogal iets zijn… in plaats van een persoonlijke make-over… eentje voor je huishouden waarbij ze een dagje de was en de plas van je komen overnemen!
    Hmmmm: I WANT!

  2. Moh gij, “dat ze van iedereen schone foto’s kunnen maken”. Je weet wel beter! En ’t is echt een prachtige foto van jullie 2. Met fonkeltjes in jullie ogen.

  3. Het zijn de kleren, de belichting en de make-up die veel doen, maar dan nog, het blijft een feit dat jullie stralen ondanks het feit dat het niet zo’n geslaagd uitje was, maar de foto en artikel maken veel goed vind ik 🙂

    1. tuurlijk , door een beetje over te belichten, verdwijnen alle sproetjes en oneffenheden uit je gezicht en zie je er beter uit dan in werkelijkheid. En ja,ik ben best blij met de foto en het verslag. Viel al bij al nog mee dan!

Geef een reactie

