Als het in mijn kop zit, zit het in mijn gat niet!

Ik weet niet of het eigen is aan Adhers om rare kronkels te hebben in het hoofd, steeds te zoeken naar uitdagingen , naar avontuur. Maar ik heb daar in elk geval heel veel zin . Neen, ik ga niet benjijumpen, of op survivaltocht door het oerwoud, dat kan mijn arme lijf niet meer aan!

Maar wat spookt er door Chrissebies hoofd? Wel sinds ik af en toe als hobby ga figureren, en ik daardoor zo ben opengebloeid en het gevoel heb, eindelijk iets gevonden te hebben wat ik heel graag doe en wat ook fysiek haalbaar is, omdat er altijd heel veel tijd is om te rusten .

Enfin, je voelt het misschien al komen, maar ik zou heel graag acteerlessen volgen. Niet dat ik ambitie heb om “filmster ” te worden, verre van. Uiteindelijk moet je daar een natuurtalent voor zijn en dat ben ik niet.

Maar om lichaamsexpressie te leren, durven praten terwijl iedereen naar me kijkt. En eigenlijk om zelfvertrouwen te krijgen. Want dat lijkt me daar een hele goeie cursus voor.

En laat ons eerlijk zijn, ook een klein beetje om af en toe eens een rolletje als edelfigurant te krijgen, wat betekend dat je al eens iets mag zeggen op de set, ,en een duidelijker rol krijgt dan alleen maar de rol van wazige achtergrond.

Anderzijds, ben ik bang, dat ik me hopeloos belachelijk zou maken, en zou afgaan als een gieter, o wee, zou het dan nog goed komen met mij????

Stel dat ze me daar allemaal vierkant zitten uit te lachen en zeggen, mevrouwtje, ga maar naar huis en bak maar een lekkere cake voor je gezin in de plaats.

Vandaar dat ik zoek naar een soort “coaching begeleiding”

Enfin, het is weer een kromme gedachte die zich in mijn koppeke heeft vastgezet. Ik heb al eens gegoogeld, maar kwam uit bij acteerweekendjes me heel hoge prijskaartjes, dus ik weet niet of er ooit iets van in huis zou komen.

Maar zo weet ik al weer aan wat gedacht, want stel dat ik ineens niets meer heb om over na te denken, dat zou nogal wat zijn, nietwaar!

7 gedachtes over “Als het in mijn kop zit, zit het in mijn gat niet!

  1. En gewone acteerlessen? Of bij een theatergezelschap gaan? Valt dat niet mee van prijs? Aangezien je dat figureren zo graag doet zou het toch leuk zijn moest je wat meer die richting uit kunnen gaan met een hobby hé 🙂

  2. Dat past zo erg bij jou Bie, ik zou het gewoon doen! Heb vertrouwen in jezelf, heb een beetje zelfspot en vooral geniet zoals jij van zoveel dingen kan genieten 😀

    1. whoehaha, k heb geen ambities om actrice te worden zenne,! Maar mijn grootste verwachting is eens edelfigurant, dan mag je eens een zinnetje zeggen. Maar zo’n snelcursus is goed voor je zelfvertrouwen, dat is nog de grootste reden.

Geef een reactie

