Mijn mannetje was jarig!

Ik loop de laatste tijd zo vrolijk rond dat ik vrijdag een heus halloweenfeestje ( op vraag van de kids ) in elkaar gebokst heb. En als ik iets doe, dan doe ik het ook goed en met volle overgave. Ik laat de foto’s voor zichzelf spreken!

_MG_7655

Een beetje versiering aangebracht, zonder doodskoppen, draken , maar gewoon een creepy tafel en dressoir. Met 2.5 € voor de spinnewebben was ik er van af, de rest had ik allemaal in huis.

_MG_7657

De ganse avond, lekkere griezelige hapjes en bloederige cava.

_MG_7659

De groene heks met graaf dracula.

_MG_7665

De kids hebben zich geamuseerd met de halloweenschilderdoos, en het resultaat mocht gezien worden!

DSCI3536

De groene heks heeft  keek scheel door de spin op haar neus!

_MG_7681

De Joker had overduidelijk een moord gepleegd!

DSCI3542

Er was eens………. een heel lief en mooi heksje!

DSCI3546

Gelukkig doet zot zijn geen zeer, en dat gelde voor iedereen die avond!

_MG_7666

ER werden leuke ritueeltjes uitgevoerd met lekkere drankjes.

DSCI3555

We waren het er allemaal mee eens, het was een superleuk verjaardagsfeestje.

24 gedachtes over “Mijn mannetje was jarig!

  1. Heb daar al mijn (b)engelengeduld moeten voor boven halen, , maar k heb het vandaag pas opgeruimd omdat ik er nog even van wou genieten! Een kinderhand is gauw gevuld hé Pannenkoekske.

  2. Waar jij die ideeën toch vandaan haalt! Heerlijk! Hoewel ik het ontzettend gênant zou vinden om zo rond te lopen. Ik ben niet zo into verkleden moet ik toegeven. Maar ik vind het wel geweldig leuk om naar te kijken.

Geef een reactie

