Mijn geluksmomenten

Ik moet bekennen dat het momenteel wonderlijk goed met me gaat. Het mooie herfstweer zit daar vast ook voor een stuk tussen. Maar ook het feit dat ik me meer en meer bevrijd van vooroordelen van mensen die me kennen. Om het in het vlaams uit te drukken, ik trek me geen moer meer aan van wat mensen van me denken. En omdat ik me vandaag zo vrolijk voel, wil ik mijn pleziertjes met jullie delen

Ik ben gelukkig met :

  • Het feit dat we zo’n prachtig herfstweer hebben,
  • Ik vandaag met mijn dochter in Gent was en we genoten van een heerlijke  gezonde maaltijdsoep in de soepbar.
  • Ik voor het eerst sinds 2 jaar zonder wandelstok ik in Gent was. Ja, ik heb de kasseien getrotseerd, joehoe.
  • Mijn ventje een uur vroeger van zijn werk komt, om samen met mij boodschappen te doen.
  • Ik voor het eerst risotto heb gemaakt met truffel en boschampignons en dat het ongelooflijk lekker was.
  • Ik meer en meer van het leven kan genieten, zonder dat daar iets speciaals voor moet gebeuren.
  • Er terug in slagen mijn dag goed in te delen en me nuttig te maken.
  • Er tijd is om te frutselen in mijn frutselkot
  • Ik het heb aangedurfd om een belachelijk filmpje , waarin ik zogezegd acteer durfde doorsturen, naar het castingbureau voor figuratie
  • Ik terug in de spiegel durf kijken en mezelf niet meer lelijk vind
  • Ik op het gemakske afval, door hervatting van het drinken van mijn shakes als vervanger van mijn lunch.
  • Ik stiekem, op reissites zit te kijken naar promo’s voor volgend jaar.
  • Er naar uitkijk  om op Wim zijn verjaardag vrijdag te vieren .

Voila, dat begint al te tellen hé! En jullie ? Ook zo gelukkig momenteel?

l?64110_10200915007988420_1648313067_n

11 gedachtes over “Mijn geluksmomenten

Geef een reactie

