Bevergem

Ik moet en zal hier een kort volkliedje van buiten leren! Niet zomaar voor de grap. Maar wie herinnert zich nog dat ik me eens heb ingeschreven in een castingbureau voor figuranten. Juist ja 

Maar die mail is nooit doorgestuurd geraakt om de één of andere reden, maar Wim kreeg had zich ook ingeschreven en kreeg een mail terug. Eerlijk, ik was best een beetje jaloers, ja, ik had dat zo graag eens meegemaakt. Niet om in de belangstelling te staan, maar om eens te zien hoe het er aan toe gaat op een filmset.

Maar vandaag kreeg Wim een foontje met de vraag of hij het zag zitten om donderdag te gaan figureren. Hij vroeg er meteen bij of ik ook mee mocht, en ja, ik mocht mee, want ze zoeken publiek voor een volksfeest waar me moeten supporteren voor de stoerste man van Bevergem of zo. 

Het is een westvlaamse fictie die zal uitgezonden worden najaar 2015 op canvas. De locatie is in een wei, en we moeten zorgen dat we iets aan ons voeten hebben dat modderbestendig is. 

We mogen ook niet te sjiek gekleed zijn, ( wat mij ook al helemaal ligt! 😉 ) En we moeten nog twee tenues meebrengen voor het geval de styliste het niet goed vindt, wat we die dag aan hebben. . 

We mogen geen strepen dragen, geen bolletjes en het liefst geen wit. We gaan dus volledig opgaan in de grijze massa. 

De cast bestaat uit Freddy Devadder Han coucke, Sebastien Dewaele, Wannes Capelle, Maaike cafmeier en de rest ben ik eerlijk gewoon vergeten. Het moet een komische serie worden. Benieuwd wie de muziek voor de film zal maken. 

En voila, donderdag kan ons Chrissebie ook dat van haar Bucketlist gaan schrappen . Ik hoop alleen maar dat ze me er niet gaan uitsmijten omdat ik met een stok loop, maar anderzijds, we zijn een deel van het volkspubliek en in ieder dorp woont wel iemand met een stok, dus……

Anders ga ik heel heftig protesteren hihi, .

Maar vermoeiend zal het wel zijn. We moeten er al zijn tegen 7.30 en het is gedaan om 19 u. Hopelijk regent het niet de hele dag! we zijn ook verzocht om een paraplu mee te brengen en regenkledij te voorzien. 

Ik hou jullie in elk geval op de hoogte hoe het gelopen is! 

11 gedachtes over “Bevergem

  1. lijkt me leuk Christa, nu niet gaan beven hé 🙂
    k zou een boekje meedoen, want filmopnames is volgens mij veel wachten
    veel plezier donderdag, k ben benieuwd naar je verslag

Geef een reactie

