Niewe laptop

Met het lood in mijn schoenen begin ik opnieuw aan dat logje schrijven. Ik had al een heel stuk getypt en het is weggefloept, waardoor ik instant rood aanliep en me nog niet kon bedwingen om dat nieuwe ding met zijn windows 8, dat ongelooflijk suckt , door het raam te kieperen.

Ja verleden week is mijn laptop gecrashd, en kon ik op de pc van Wim wel terecht om te facebooken , maar meer lukte me niet.

Op goed geluk heb ik hier naar het paswoord gegokt, en oef , t was dan nog wel juist zeker! Want ik kan er geen nieuw aanvragen zolang mijn mailbox nog niet werkt. O wee, en het ziet er niet simpel uit naar het schijnt om een skynet mailbox op een windows 8 te zetten.

Het is dus zeker niet aan mijn besteed! Dus lieve mensen nog even geduld voor ik er weer helemaal ben en ik vrees dat ik niet meer bijgelezen zal geraken, jammer jammer.

Ik ga hier nu snel op het knoppeke publiceren drukken voor ik terug mijn tekst kwijtraak! Tot een beetje later!

11 gedachtes over “Niewe laptop

  1. ik heb ook enorm gevloekt op windows 8 in het begin. Soms werd mijn beeld ineens veel groter en wist ik niet hoe ik het moest verkleinen, vreselijk! Ondertussen ben ik het gewoon

  2. Geduld is een schone zaak Bie, komt helemaal goed! Neem de tijd en kijk hoe dat rampzalige (ik deel je mening) windows 8 werkt…. nog even en je weet niet beter meer 🙂

  3. sinds deze morgen terug online! Het lief van mijn stiefdochter heeft het boeltje ge-uprgadet naar 8.1 en zo kon hij mijn skynetadres verder gebruiken voor mijn mailbox! Dat wordt nu bijlezen!

Geef een reactie

