Gouden tenen.

Voila si, ik heb mijn tenen in t goud gezet, allee, met gouden nagellak. En dat is enige wat ik aanheb van wat je enigzins make up kan noemen. In mijn valies steekt alleen zonnecrème, heel veel aftersun en  bodymelk. Alleen het broodnodige. Geen juwelen, geen opgeklede kleren. Normaal neem ik graag avondkledij mij, iets formelere kledij als we naar een deftig restaurant gaan, of er een speciale thema-avond is in het hotel.

Maar nu hebben we kamer en ontbijt alleen. En de meeste maaltijden gaan we nemen buiten het hotel. Ik heb tripadvisor platgesurfd, wat betreft, restaurants in de buurt en ik kreeg ook nutige tips, links en rechts.

Mijn tablet heb ik wel mee, maar het is nog maar de vraag of ik de tijd zal vinden om hier een verslag op te zetten.Maar k zal mijn best doen; Een berichtje op Fb of Twitter ga ik wel af en toe plaatsen. Dat gaat veel sneller dan een hele blog schrijven op die kleine toetskes. Een toetsenbordje heb ik nog niet voor mijn tablet, vanwege centjes sparen om daar op te doen. 

ik wou hier eigenlijk nog een fotoke opzetten, van onze valiezen, maar fototoestel zit al veilig weg, Maar ik ben overtuigd dat iedereen onder jullie al wel een stel valiezen heeft gezien, nietwaar.

De meteo ziet er iets beter uit dan in het begin van de week. En de regen die er valt is miniem; Maar misschien moeten wel de blauwe hemels missen. Maar een mens kan niet alles willen, nietwaar. We gaan daar niet om sakkeren, want uiteindelijk gaan we niet om te zonnebaden, maar om het land te proeven, te voelen, te ervaren. 

Het wordt dus geen voetbal kijken voor mijn ventje, want we moeten hier rond 17.30 vertrekken en ik heb er geen idee van als er in Zaventem grote schermen zullen staan opgesteld, ik vrees er een beetje voor. Maar hij zal het wel horen van de een of de andere die hem bij elk doelpunt een sms zal sturen; 

Voila si, tot over een dag of 9 ! Ik hoop dat jullie ondertussen hier in Belgie kunnen genieten van zomers weer! 

x

15 gedachtes over “Gouden tenen.

Geef een reactie

