Dancing in the rain!

Zondag vertrekken we naar Phuket! En warm zal het er zeker zijn! Maar het is het regenseizoen, en ik dacht, dat gaat wel meevallen! Tot ik me straks een hoedje schrok toen ik op deze site ging piepen!.

Nog meer weersites bekeken en ik zie niets dan regen voor de volgende tien dagen. Maar ik heb voor elk een plastieken cape van de zeeman gekocht! Daarmee gaan het doen. Want ik heb eerder in tropische regens gezeten en meestal regent het heel hevig, maar is het dan voor de rest van de dag gedaan! Laten we vooral dat laatste hopen, of ik kom als een waterkieken terug! Beetje zonde om daar zo ver voor te vliegen, waterkiekens zijn we al in Belgie!

Maar kijk, het zal zijn wat het zal zijn! En ik heb al gezorgd voor alternatieven, dingen die we kunnen doen in de regen. Maar ok, ik zou toch heel graag de boottocht doen naar Het james bond eiland of naar de Phiphi eilanden, ben er nog niet uit wat we gaan kiezen!

Gelukkig hebben we nog niets geboekt van uitstappen. En misschien valt het allemaal nog wel mee. We zijn ook nog naar Turkije geweest, dat er s avonds een goeie plensbui met een paar donderslagen waren. 

In elk geval kunnen we eens een dansje in de regen wagen, ze kennen ons daar toch niet!  Ik wil al heel mijn leven al eens goed in de plassen springen! Wel ik denk dat op zijn minst deze wens uit zal komen! 

16 gedachtes over “Dancing in the rain!

  1. Ik vind de PhiPhi eilanden heel leuk, het James Bond eiland is niet zo impressionant. Wij zijn echt in een grot kunnen varen, waar je helemaal omringt bent met rotsen, en dan een klein strandje, een palmboom en wat water en de strakke blauwe hemel boven je hoofd…

  2. Regen of geen regen, Christa, ik wens jullie een fantastische reis toe !!!
    Zoveel mogelijk genieten samen met Wim.

  3. in Belgie valt het nu toch nog mee qua regen, Christa!
    Je gaat je dus wat het weer betreft niet verbeteren…
    Maar laat dat de pret niet drukken!
    Ik wens je alvast heel veel plezier en een goeie reis toe!!!

  4. Geniet van je reis en de rust, regen of geen regen!
    Mijn lijfspreuk: life is not about waiting for the storm to pass, it’s about learning how to dance in the rain…

  5. Hopelijk krijgen jullie op z’n minst één buitje, anders heb je die plastiekcapejes voor niets gekocht 😀
    Goeie reis Christa, weer of geen weer, geniet met volle teugen!!!

Geef een reactie

