Pebbles

 

 

Image Kleine lieverd 

Het was al een tijdje dat je vermagerd was, maar dan dachten we dat je je dikke winterjasje aan t verliezen was en dat je daardoor ineens zo dunnekes was. maar je was speels, en we dachten dat je wel nooit de vetsten zou zijn. Ik twijfelde of ik wel of niet naar de dierenarts moest. Ontwormde je nog een keertje , omdat ik dacht, dat dit misschien de oorzaak was. Ook uw voeding werd veranderd , omdat ik dacht dat het daar aan lag. 

Maar gisterenmorgen was de maat vol , ik zag hoe je moest braken na je eten. Belde de dierenarts en mocht onmiddellijk vertrekken. Je was maar slapjes en je had zo’n flauw miauwke. 

Daar werden je mooie maantjes wat afgeschoren in je hals en werd er bloed getrokken. Ik knijpte mijn oogjes dicht, ik vond het allemaal te zielig om naar te kijken. 

Tegen de avond mocht ik bellen voor de uitslag. Met een bang hartje toeste ik het nummer, en toen vertelde de dierenarts dat het geen goed nieuws was. Je nierwaarden zijn verhoogd, maar het ergste is je pancreaswaarden, die op hol slaan! Ik mocht nog langs gaan op spulletjes voor in de kattenbak , zodat ik je pipi kon opnemen met een pipet. Tegen de morgen was me dat gelukt. Maar die kaka was een andere zaak. Je wou niet op die korreltjes . En toen betrapte ik jou , je was de kamerplant haast aan het uitgraven.

Je wist niet waar je het had. Je kreeg je normale eten niet, mocht niet buiten. Ook niet in de plant. En uiteindelijk hebben we het met gewone kattekorrels opgelost, en kon je eindelijk je putteke scharten. 

En nu is het wachten op de uitslag daarvan. Gisteren kon ik niet getroost worden, ik zat maar te googelen wat er met een pancreas allemaal mis kon gaan. En ik sliep heel slecht. IK hoop maar dat het geen kanker is en dat je kan beholpen worden met dieetvoeding. Hoewel het ook niet leuk zal zijn, als je zo zit te snakken achter je normale pottekesvoer. Arme Pebbles. We duimen heel hard voor jou, kleine lieveling; We zien u zo graag!

 

 

 

10 gedachtes over “Pebbles

Geef een reactie

