Druk.

Ja, niet te geloven hé, niet uit werken gaan en het toch zo druk hebben, hoe kan dat nu?

Wel het pinksterweekendje was er een eentje van feestjes! Zaterdagavond gaf een kranige tante van 90 een verjaardagsfeest. Heel lekker gegeten en ons heel goed geamuseerd! Fijn dat we erbij waren.

Zondag met een collega van Wim en zijn vrouw die ondertussen goeie vrienden van ons zijn, naar Blankenberge gespoord met de trein. het leek wel een invasie van volk telkens er een extra trein toekwam; Mannekes, al dat volk. 

Gelukkig hadden wij ons plaatsje gereserveerd in de griffioen, en hebben er heel lekkere zeevruchten gegeten. Alles was kraakvers en de chef had een lekkere fles witte Macon voor ons uitgekozen, , lekker lekker. En de tijd vliegt als een mens nooit stil valt met babbelen, en met eten ook uiteraard. Zo’n schotel is eigenlijk ideaal als knabbel en babbel schotel! 

Het was al goed over 14 uur toen we het restaurant verlieten en J en ik genoten van de winkels, een beetje ladystalk, kijken naar de sjakossen, , typisch vrouwen dus! 😉

De mannen wachten als onze trouwe ridders buiten, en raakten ook niet uit verteld! Er was tijd voor een kop koffie en op den dijk maakten we nog tijd om een grote sangria te drinken, ok, toegeven, de sangria was duur, maar hij was lekker en goedgevuld en niet met een halve kilo ijs erin , oef gelukkig maar. 

Daarna was het alweer tijd om onze trein terug naar huis te nemen. En ik was toch wel bekaf als ik thuis kwam.Maar had er ontzettend van genoten! 

Gisteren stond er een verjaardagsfeestje op het programma van mijn schoonzusje, die voor ons lekkere hapjes had voorzien, een vrolijk versierde feesttafel, veel cava en een gezellige barbecue, met aangepaste wijn, en een nagerechtje en koffie. O ja en ook nog een puzzel met een foto van de jarige , en het werd puzzelen om ter eerst , best nog een gezellige bezigheid! Er hing serieus wat compitiedrang in de lucht! 

Duidelijk een leuk weekend, waarbij ik , zomaar huppekee een kilo was bijgekomen.

En vandaag hou ik me bezig met het maken van een leuke bekleding voor het broodmandje dat ik verleden week gevlochten heb. En zonder naaimachine ben ik daar wel een tijdje mee bezig! En mannen, met het bloglezen ben ik eindeloos achter, ik weet niet wanneer ik het nog ga bijbenen. Volgende week staan er nog veel afspraken op de planning, ik hoop toch nog wat uit te kunnen rusten vooraleer we op reis vertrekken. 

 

6 gedachtes over “Druk.

  1. Dat was duidelijk een weekend volgepropt met leuke dingen! En daar wordt je natuurlijk ook moe van…dan is het nu hoog tijd om te recupereren zou ik zeggen 🙂

Geef een reactie

