And the winner is………

IKKE! 

Ja, ik won het postkaartjesproject bij Tita En ik vond het Titatastisch! Wat had ik daar moeten voor doen?

Wel een liedje zoeken om haar te begeleiden  bij het lopen. Ik koos voor een kinderliedje door de piepkes, omdat ik dat zelf constant in mijn auto zit te zingen! Ja zot zijn doet echt geen zeer, t is maar goed ook. Voor wie het graag eens hoort, De titel is tante Selle. Het gaat erover hoe kinderen denken over hun oudtante die ze nog kennen van vroeger maar al lang overleden.

Op het kaartje stond een mooie rode gerbera, eigenlijk één van mijn lievelingsbloemen.

AfbeeldingHet zat te wachten in onze brievenbus, toen we terug kwamen van ons blitsbezoek aan de Elzas. En ik was er uiteraard heel blij mee, want ik doe elke maand naarstig mee omdat ik het een leuk projectje vind. 

Had ik het geweten had ik in de Elzas gekeken voor een leuk kaartje, maar ik had er geen mee, jammer! En dan heb ik er zelf maar eentje gemaakt en deze namiddag heb ik het op de bus gedaan. Ja echte kaartjes schrijven, heeft wel iets. Het doet me ook denken aan de jaren dat ik gecorespondeerd heb en honderden blauwe luchtpostbrieven op de post heb gedaan naar diverse bestemmelingen op het zonnige eiland Maurtitius! Toen we er zeven jaar geleden trouwden en op huwelijksreis verbleven , ben ik het postkantoor binnengestand in Plaine Magnien waar al mijn brieven toe kwamen. En dat voelde heel raar. Enfin, nu is mailen een stukje makkelijker, maar een beetje nostalgie is ook plezant! 

Bedankt Tita! En veel plezier met  het kaartje dat in jouw richting komt!

 

8 gedachtes over “And the winner is………

Geef een reactie

