Too much information!

Ik ben zo vrij geweest, om dit stokje te pikken bij onzen Dave. En heb het stokje van hem overgenomen. Hier gaan we dan.

1. Wat draag je?

Even gespiekt! Een zwarte bh, zwarte onderbroek, t shirt met bloemenprint, en een opschrift. “Love to love you” een donkere jeans, ( gelukkig terug maat 44 iplv 46) en een oranje gilet en ik ben op mijn blote voeten.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Uiteraard ben ik al verliefd geweest, heel veel zelfs! Mijn allereerste verliefdheid was op Heintje het kindsterretje, ja jullie lezen het goed, ik was helemaal weg van hem!

3.Heb je wel eens een vervelende break up gehad?

O ja zenne, ik was altijd degene die gedumpt werd, of ik was verliefd op ene die al een lief had. Ik heb het maar 1 keer zelf uitgemaakt met en jongen, toen ik had ontdekt dat hij nog geen 16 was, terwijl ik bijna 20 was, aheum, neen daar ben ik niet zo fier op!

4.Hoe lang ben je?

1m73, lang genoeg vind ik, anders wordt het te moeilijk om broeken te vinden die lang genoeg hangen!

5.Hoeveel weeg je ?

Tot over 2 maand, 93 kg en op heden, schommelt het tussen 85 en 86, naargelang het moment wanneer ik me weeg!

6&7, heb je tattou’s of piercings?

Nope, mijn dochter heeft er meer dan genoeg voor ons samen!

8.Wat is je fictieve favoriete tv-koppel?

Marsman en zijn broer Rudy, ( anders eens googelen als je hen niet kent! )

9.Wat is je favoriete serie momenteel?

Momenteel Marsman, zonder twijfel

10.Wat is je favoriete band?

Coldplay en van de belgische groepen, is Sioen mijn favorietje, ( hij heeft trouwens de muziek voor marsman gemaakt) ( ondertussen heb ik hier al 3 keer marsman vernoemd ). Ook Daan vind ik ondanks zijn uitgesproken karakter een uitstekend muzikant . En ja ik heb ook een zwak voor Stromae omdat die me dan weer heel fel aan Jaques Brel doet denken , en ik kan ongelooflijk van Jaques Brel genieten.

11.Wat mis je?

Een goede gezondheid, maar ik heb geleerd om er zo positief mogelijk mee om te gaan. En ik mis mijn zoon die in Canada woont.

12.Wat is je favoriete liedje?

Goh, ik vind dit zo’n moeilijke, ik heb zoveel nummers waar ik ontzettend veel van hou.  Laat ons dan maar kiezen voor een Iers folk-liedje waar ik vrolijk van word, the popes met Irish Rover https://www.youtube.com/watch?v=jPVpIjTTcs8

13.Hoe oud ben je ?

Veel ouder dan ik ben als ik naar mijn lichaam luister, en veel jonger dan ik ben als ik luister naar mijn geest!

14.Wat is je sterrebeeld?

Maagd, je had toch niets anders verwacht?

15.Kwaliteiten die je zoekt in je partner

Vriendschap, begrip, eerlijkheid, liefde en jawel, ook trouw!

16.Wat is je favoriete quote?

Never stop dreaming en “doing is being! ”

17.Wat is je favoriete acteur?

Voor zijn schoon ogen alleen al, Andy Garcia.

18.Wat is je favoriete kleur?

Rood, maar nu niet zo, dat ik er elke dag als Roodkapje uitzie hoor!

19.Hard of zachte muziek

Van punk tot klassiek, en alles wat daartussen ligt, maar ten gepaste tijde, hangt van mijn stemming af!

20. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Sinds kort in mijn caravan! Ik kom daar tot rust.

21.Hoe lang douch je?

Heel kort, mij inzepen met nivea douche en bodylotion, en spoelen, en klaar!

22.Hoe lang doe je erover om je klaar te maken s morgens?

Anderhalf om effectief wakker te worden en een kwartierke in de badkamer, uiteraard veel langer als ik mij moet opmaken, haar brushen, benen scheren enz.

23. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Niet dat ik weet, ik ben wel eens bedreigd geweest, door drie meisjes in London semetro, ze waren duidelijk zo stoned als een garnaal!

24. Wat is een turn-on?

Mooie tanden en donkere ogen!

25. Wat vind je een afknapper?

Iemand die stinkt!

26 Wat is de reden waarom je niet erg actief bent op je YouTube kanaal?

Ik vind het heerlijk om naar alle genres van muziek te kunnen luisteren zonder constant in de cd kast te moeten zitten rommelen!

27.Heb je angsten?

Oh ja, wie geen angsten heeft mag nu rechtstaan!

28. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

Het feit dat mijn dochter haar relatie heeft stopgezet en ik had zo’n medelijden met haar nu ex-vriend.

29.Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Twee uurkes geleden, ik zeg dat vaak!

30. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
En uit de bergen kwam de echo van Khaled hosseini

31. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Euh alweer Marsman, en aheum, shame on me, ik kijk ook naar Thuis!

32. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Met Elisabeth de dochter van Wim

33. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Steven , de zoon van Wim.

34. Wat is je favoriete eten?
Ik hou vooral van afwisseling, uiteraard moet het ook lekker zijn!

35. Waar wil je nog graag naar toe?
 Venezuela, Tanzania, mexico, hoe verder hoe liever.

36. De laatste plaats waar je was?
Als je op reis bedoelt waren we het laatst in Canada, 

37. Heb je een crush?
Mijn ventje uiteraard!

38. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Twee uur geleden.

39. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Weet ik gelukkig niet meer!

40. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Veel meer dan wat goed voor me is!

41. Welke instrumenten speel je?
De eerste viool thuis 😉

42. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn ringen van Wim en de juweeltjes van Malice in Wonderland

43. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
snorkelen en zwemmen op reis

44. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Daarjuist meegezongen met de popes toen ik dat liedje hier opplaatste!

45. Wat is je favoriete openingszin?
Hallo

46. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Tuurlijk, bijna altijd!

47. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Deze namiddag, mijn gezondheid gebiedt me veel te chillen!

48. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die ‘m wel leuk vind! (ja ik bedoel jou hoor!)

 

 

 

10 gedachtes over “Too much information!

  1. waarom zouden we maagd zo vanzelfsprekend moeten vinden?

    😛

    Marsman vind ik ook alweer zo’n schitterende serie op de VRT!

    Mooie weetjes hier, Christa
    Fijn weekend!

  2. Fijn vragenlijstje. Alleen de bemerking dat ik denk dat de muziek van The Pogues is en niet van The Popes.
    Deze moet je ook eens bekijken, zo mogen ze mij ook begraven ! Liedje van The pogues in de film PS I love you :

Geef een reactie

