crazy stuff/200dawwsheden 100% werkelijkheid

Verleden weekend logeerden we in het M hotel voor ons vormweekend van Vlfp. 

We hadden een reuzeleuke kamer met nog leukere boeken; Maar meer tijd dan eens bladeren zat er niet in. Onze dagen waren goed gevuld met workshops. 

Het boek had de titel “crazy stuff” en ja ook 200 dwaasheden.  En laat ons nu toevallig dat boek zijn tegengekomen in het boekenvoordeel voor een paar luttele euros, terwijl het normaal 20 euro kost. En er staan heel veel leuke dingen in. Het is een boek dat je in het toilet zou kunnen leggen en er menigen zouden terugkeren met aambeien vanwege het te lang op de pot zitten!

Voor wie het ook in zijn wc wil leggen het is een boek van cosmos uitgeverij;Afbeelding

En ik heb een paar leuke dingen voor jullie geselecteerd met een linkje naar de pagina, want al die dwaze dingen zijn te koop of te huur.

www.fincabellavista.net Wil je een ware boomhut kopen in een commune in Costa Rica kopen, wel dan hoef je alleen maar op het linkje te klikken, over veel geld beschikken en er eentje te bestellen en vergeet vooral je tarzanlapje niet om je edele delen mee te beschermen voor grote vogelspinnen die je daar wel eens zou kunnen tegenkomen!

libraryhotel Een hotel in New york voor echte boekenwurms. Je kan een kamer boeken en je gewenste literaire voorkeur op te geven. In de kamer staan minstens 100 boeken uit je voorkeurthema. Maar ik vrees dat je dan weinig van new york gezien zal hebben.

En wat logeren betreft kan je ook in een ton gaan slapen, of in het amazonahotel, echt iets voor wie in de midden van de amazone wil verblijven en het kan al vanaf 125 euro per nacht tot 1900 euro. Voor de prijs moet je het dus niet laten, aheum.

Ook een  vuurtoren, het ijshotel in Zweden, voor wie eens in een iglo wil slapen; ER is dus keuze genoeg voor wie eens een “specialleke ” wil doen.

De volgende die ik presenteer is de ontploffing als apotheose, waar een deel van je as gebruikt wordt in het vuurwerk zelf. En je dus niet tot stof en as terugkeert, maar als een spetterend vuurwerk! Als dat niet geweldig is! En indien gewenst kan je er ook nog een cruise met je familie aan koppelen en het vuurwerk boven de stille oceaan afsteken. Vanaf 160 euro en dat vind ik een prikje! Maar misschien krijg je voor die prijs maar één enkele vuurpijl en dat zou ik dan wel triestig vinden om zo “af te gaan”, letterlijk en figuurlijk.

Je kan van je overleven oma ook een synthetische diamant laten maken en in een ring verwerken! Zo heb je niet de ring van oma rond je vinger, maar oma zelf rond je vinger, als dat geen geweldige band schept!

Er staan ook massa’s rare rij-en vlieg-objecten in. Vleugels van Icarus, maar hier is de prijs nog onbekend. Maar eerlijk, ik sta niet in de rij aan te schuiven. 

Dan is er nog je eigen ufo die je kan laten ontwerpen daarbij denk ik onmiddellijk aan de glazen bol van professor Gobelijn. Voor een kleine 18000 euro heb je er al eentje. Wel 1 nadeel, je mag er alleen mee rondvliegen in je eigen territorium, je kan er geen wereldreis mee gaan maken!

Maar er staan ook heel betaalbare crazy dingen in, zoals slippers zonder bandjes , zodat er geen streepjes op je voeten wit blijven bij het zonnebaden.En je zou er al een paar kunnen krijgen voor 8 euro, stel je voor, zwevende sandalen! Maar ik vrees eender dat het een soort plaksel is die ze aan je voeten houdt. Ik moet die nog eens bekijken!

En voor het syndroom van “ik vind nooit mijn sleutels” heeft bestaat er een ingenieus apparaatje een soort miniradar , waarmee je binnen de kortste tijd je sleutels kan opsporen; Ik weet er hier alvast eentje die dat goed zou kunnen gebruiken.Prijs 100 euro . Valt ook nog binnen het budget voor wie het heel hard nodig heeft!

Welke ik persoonlijk wel graag eens zou bestellen, is een soort houten puzzel waar je een fles wijn kan instoppen om cadeau te doen. Ik zie ze al wroeten om het cadeau open te krijgen. Ik vind het trouwens leuk om het cadeau steeds door te geven, . Voor 15 euro is het al van jou, daar kan je nog geen mooi boeket bloemen mee kopen! 

Er staan ook geweldig veel dingen in, voor onze huisdieren, zoals kattepruiken, ( waar ik persoonlijk niet voor ben! ) toiletbrillen om je kat op het wc te leren gaan ( dat schijnt echt te werken ) en een soort geweer waarmee je koekjes kan wegschieten en je geweldig met je hond kan spelen!

ook wat slaapcomfort betreft staan er een paar leuke in! Maar persoonlijk ben ik geweldig weg van de zwevende matras, prijs niet bekend

Dan iets voor onze lieve mannelijke lezers om hun ego een beetje op te krikken is er namelijk de ball lifter. Die speciale onderbroek zorgt ervoor dat je broek er meer gevuld uitziet!  Als dat dan achteraf maar geen ontgoochelingen oplevert! Voor de dames hebben we dan nog kauwgom die de borsten zou vergroten! Maar ik ga daar geen reclame voor maken, want het wordt eigenlijk ten stelligste afgeraden!

Voila si, voor wie nog meer dwaasheden wil lezen, schaf je dan zeker het boek aan! En nu ga ik er zelf verder in lezen!

 

 

 

 

 

12 gedachtes over “crazy stuff/200dawwsheden 100% werkelijkheid

  1. Ik zal jouw exemplaar links laten liggen, want er hangen precies toch wat bruine vlekken aan. Zoiets meenemen naar het toilet – niet doen !
    Maar al lezend toch weer één en ander bijgeleerd. Jammer dan de winkels ‘boekenvoordeel’ overal aan het opdoeken zijn, want ik vond er ook af en toe iets aan een prijsje.

    1. ik heb ondertussen ge! merkt dat de helft van de linken niet werkt. Maar ons Chrissebie vond het weer niet nodig om dat vooraf effe te checken.Typisch, ik, haast en spoed………

Geef een reactie

