Verleden week kreeg ik een blogaward.

Ja, ik werd getagd op de blog van “zo simpel is dan geluk”( thanks daarvoor ) om het stokje verder te dragen; En vandaag maak ik er eindelijk eens tijd voor! Ik ga zelf niemand taggen omdat de award al op veel blogs gepasseerd is. Maar wie zich geroepen voelt, neem de award in ontvangst, t is je met veel plezier gegeven.

Regels

Natuurlijk zijn ook aan deze award regels verbonden.

  1. Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en linkt ook even terug naar diegene.
  2. Kopieer de regels en Show off that award!
  3. Deel 7 dingen of leuke feitjes over jezelf.
  4. Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen, en deel je blogpost met ze.
  5. Laat de award duidelijk op je website zien en volg degenen die je genomineerd hebt op Bloglovin’

Hierbij ga ik mijn hersenen goed uitwringen en zeven weetjes proberen te vertellen wat jullie nog niet wisten van mij! ik heb al zoveel over mezelf verteld, dat ik even in mijn verleden moet gaan graven.

  1. Dat ik al heel mijn leven eens Zwarte Piet ( Miet in mijn geval) maar dat het waarschijnlijk nooit meer zal lukken met heel dat gedoe van verleden jaar. Misschien moet ik genoegen nemen met Rooie MIet, (mja ben ik dan geen indiaan?) Gele piet mag ook al niet. Misschien dan toch een rood met witte stippen-Miet! 🙂
  2. Dat ik hou van mensen met een verhaal, ik kan uren aan de lippen hangen van mensen die al veel hebben meegemaakt. Ik denk daarbij aan straatartiesten de hele wereld al hebben afgedweild, om hun kunstjes te verkopen. Of mensen die ontwikkelingshulp doen of zo.
  3. Dat ik best wel eens een naaktportret zou willen laten maken, alleen maar om te bewijzen dat je ook met dikke mensen kunstige foto’s kan maken. Maar ik zou het wel nooit durven uithangen.
  4. Ik zou heel graag eens een heel gek thema-feest geven, maar ik kan me dat niet veroorloven; Alle mensen uitnodigen die ik leuk vind, bloggers inbegrepen!
  5. Dat ik graag eens een huis zou bouwen naar mijn goesting, maar dat zal er ook nooit van komen, jammer. Maar dat wisten jullie al zeker??? Ik doe er een extra puntje bij!
  6. Dat ik vroeger een foster parents kindje had dat we sponsorden uit dank omdat mijne kleine indertijd mocht overleven toen hij vanuit zijn kamer op het eerste verdiep op de straat viel. En dat terwijl we zelf geen nagel hadden om in ons gat te krabben.
  7. Dat ik graag eens een hele lange reis zou willen maken met een mobilhome (liefst er zelf ene hebben). Daar heel Europa mee rondrijden , zonder ook maar voor iemand te moeten thuis zijn, Dolce far niente!
  8. Ik zou graag eens alle mensen die ik lief of tof vind, eens in de bloemetjes zetten, ook mensen die nooit eens een bloemetje krijgen. Maar ik zou zo veel mensen een plezier willen doen, dat ik geruïneerd van zou zijn!

Nu ik goed op dreef ben, zou ik er nog kunnen neerpennen, maar wie weet moet ik nog eens zo’n opdracht doen!

En nu aan jullie si!

 

3 gedachtes over “Blogaward!

  1. Tof te lezen. Dat van die Zwarte Piet is grappig, aangezien ik de zoon van Sinterklaas ben 🙂 Ik ben ondertussen bezig zelf 7 feitjes te verzamelen.

Geef een reactie

