Ik ben toch niet blond!

Ik ben de laatste tijd heel erg verstrooid, en als ik zeg verstrooid dan denk ik aan professor Gobelijn, die zijn formules in de frigo steekt! Wat ik zoal uitspookte de laatste tijd?

  • Ik had een snoepje voor mezelf en een koekje voor Misty genomen, en ik geef de mensensnoep aan Misty en prop het hondenkoekje in mijn mond! ( uiteraard weer uitgespuwd, wat dacht je wel dat ik hondenkoekjes zou eten! )
  • Ik heb al vaak de weg naar Roeselare genomen terwijl ik naar Tielt moest. ( en dat terwijl de brandstof zo duur is )
  • Ik was op mijn sloffen in het ziekenhuis, had mijn schoenen vergeten aan te doen! ( gelukkig waren het teenslippers zodat als excuus kon zeggen dat ik al heel warm had! )
  • Ik smeet een eierdooier bij mijn eiwit. ( is uiteindelijk een omeletje geworden.)
  • Ik vergeet de poort toe te doen , zodat Hondjelief vrij spel krijgt, ( gevaarlijk )
  • Ik laat de wasmachine twee keer na elkaar draaien omdat ik denk dat ze nog niet gedraaid is! ( ze zal zeker proper geweest zijn)
  • Ik vergeet het strijkijzer af te leggen voor ik voor een uur of twee naar t ziekenhuis ga, ( op mijn sloffen )
  • ik kom vaak op verkeerde uren toe op afspraken omdat ik op de verkeerde bladzijde van mijn agenda kijk!
  • Ik bel naar de bank terwijl ik bij de dokter moet zijn!
  • uiteraard vergeet ik vaak mijn gsm, ben ik weg zonder handtas. ( de grote klassiekers uiteraard!)
  • Ga naar de kappersschool en ik heb geen geld bij ( oeps vergeten te checken vooraf )
  • Ik vergeet pillen te nemen, hoewel ze in een speciale doos zitten ( heb al eens mijn slaappil s morgens genomen! )
  • Ik loop naar de verkeerde parkeerplaats ( grote paniek want ik denk dat mijn auto gestolen is!)

En zo kan ik nog een eindje doorgaan, maar dan moet ik mijn verwarde brein te veel gaan pijnigen!

11 gedachtes over “Ik ben toch niet blond!

  1. Ik ga niet zeggen dat het mij ook regelmatig overkomt maar zowat alles heb ik in mijn vijftigjarig bestaan ook al eens meegemaakt. Gisteren nog een enorme flater waar mijn dochter niet echt kon om lachen: ik noemde mijn kleindochter Louise in plaats van EsmΓ©e. Hoe ik op die naam Louise kwam, geen flauw idee 😦 Achteraf kon ze er wel om lachen, ik iets minder want dochter zei dat ik dement aan het worden was….spaar me daarvan πŸ˜‰

  2. Verstrooid is iedereen wel eens, dus wat je hier beschrijft lijkt me normaal. Natuurlijk als je het als een opsomming opschrijft lijkt het erger dan het is, vind ik.

  3. Toch even laten nakijken hoor ! misschien is er een klein stukje hersentje verstopt.
    Een klein stukje maar πŸ™‚ Niks ergs hoor, dat blazen ze er zo even door. net zo els een verstopte afvoer !!! grapje hoor !

  4. Ik nam zojuist een slok drinken toen ik je eerste punt las, die slok lag bijna over het beeldscherm……. πŸ˜‰ Ow christa…….. ik denk dat iedereen wel van die perioden heeft. Het levert in jouw geval wel een erg amusant blogje op πŸ˜‰

Geef een reactie

