Niet opnieuw;

Gisteren had ik het stokje van Joyce overgenoemen, geknipt en geplakt dat het geen naam had, en toen ik mijn laatste vraag en antwoord nog moest doen, heb ik per ongeluk heel mijn tekst gewist! ik werd stante pede een beetje kierewiet en heb meteen mijn computerke afgesloten! Nah!

En vandaag begin ik niet opnieuw! Dus moet ik over iets anders raaskallen;Misschien over mijn impulsieve uitspattingen vandaag.Ik bedacht dat we misschien slaapplaatsen te kort zullen komen, als zoon en schoondochter komen van Canada, omdat iedereen eind augustus hier is. En ik ben beginnen googelen naar een caravan te huur, om in onze tuin te zetten. Maar ik vond er geen te huur en ben tweedehandscaravans beginnen zoeken; En mijn ventje verklaart me een beetje zot! Maar eigenlijk zou dat caravanneke niet misstaan in een hoekje van de tuin onder de pereboom. Maar er ligt daar veel rommel, bouwmateriaal, dakpannen, stenen, balken en een remorque en nog wat gerief dat naar het containerpark mag. Ik zie het al helemaal voor mij, met voortent en al, een klein huisje voor onze logΓ©es. Maar mijn mannetje is alweer degene die me terug met de voetjes op de grond zet, want ik weet nog niet eens wanneer ze komen, hoelang ze blijven, want ze gaan ook naar Ierland, misschien london en zullen ook een beetje bij mijn dochter logeren in Gent. Dus, voorlopig nog geen caravan! Damn jammer, want t is nu t moment, voor het toeristisch seizoen begint. En ons Chrissebie is dan bang dat ze die mooie caravan, van 400 euro aan haar neus voorbij zal zien gaan! Zucht.

En mijn tweede plan, in het kader van ” doe eens iets wat je nog nooit gedaan hebt”, , namelijk naar een festival gaan, valt ook in het water, toch in elk geval wat tw classic betreft, want toeme, ik was daar graag naartoe geweest; Rolling stones, Arno en Admiral Freebee, had ik toch wel graag aan het werk gezien! We moeten afhaken vanwege “op reis” gaan.

Misschien wordt het nu toch Dranouter, voor een dagje, tenzij we uiteraard een caravanneke zouden hebben, πŸ˜‰

Β 

10 gedachtes over “Niet opnieuw;

  1. ik ben al naar die beide festivals geweest, en ik moet zeggen dat ik Dranouter nog zou voor nemen. Het is er allemaal gemoedelijker en beter ingericht vind ik

  2. Amai een caravan voor 400 € t’is voor nieks … echt een koopje, maar ja he …
    Moest het voor veelvuldig gebruik zijn …

  3. Awel, ik vind dat idee van die caravan nog zo slecht niet. Je kan dat achter in je tuin plaatsen, lampionnetjes hangen, een klein terrasje en als het dan goed weer is er vertoeven. Dan heb je altijd een vakantiegevoel, niet ?

  4. Vind het nog steeds jammer dat het niet goed ging met die tag πŸ˜‰ Maar wat betreft de caravan, als je de ruimte hebt….. waarom niet? Vind hem eigenlijk wel slim gevonden πŸ˜€

Geef een reactie

