De leuke en de minder leuke dingen.

Aangezien ik niet veel inspiratie heb om te bloggen, maak ik het mezelf gemakkelijk door een ideetje van medebloggers af te snoepen! Namelijk een lijstje maken van de leuke en de minder leuke dingen van deze week!

En laten we positief blijven, en beginnen met de leuke dingen!

  • Dat de dagen al heel wat langer worden
  • Lente in de lucht, zorgt ervoor dat ik heel veel energie heb momenteel
  • De blijheid omdat ik deze week een aantal klussen heb gedaan die ik niet meer kon en nu wel wegens mijn betrekkelijk hoog energiepeil.
  • Dat ik mijn pauzes vul met de voorbereiding van onze reis naar phuket. Thanks to Alice en haar tante die me restauranttips gaf en “things to do”. Ik surf me alvast te pletter naar restaurant reviews en naar reisorganisaties die trips aanbieden!
  • ja, ik heb al lentekleren gekocht, want ik had nog maar een paar broeken die me pasten!
  • Omdat ik de energie heb om eens te doen wat ik al lang moest doen, maar er de kracht niet voor had, namelijk me bezighouden met de verkoop van de winkel, van mijn moeder.
  • Ik loop al heel de week zingend door het leven.
  • Omdat we samen konden genieten van en leuk weekend, een toffe invitatie en zondag een heerlijke wandeling op de vestigingen in Ieper , met Misty!
  • Omdat de katten al minder bang zijn van Misty en ook terug veel in ons gezelschap vertoeven.
  • Ik heb ook nieuwe spullen gekocht, tafelnappen en nieuwe couverts en ben daar blij mee.
  • Omdat ik rond ben met mijn to-lijstjes van medische controles.

Dat zal het wel een beetje zijn, al ben ik uiteraard blij, met een knuffel, een aperitiefje of een gezellig etentje, gewoon thuis.

De mindere dingen, ja die zijn er natuurlijk altijd!

  • Ik een klein haperingkse gedaan heb met mijn auto , aan de palen van de oprit.
  • Onze nieuwe huisgenoot onze tuin aan het verbouwen is;
  • Mijn moeder ziek is geweest en ik serieus met de poepers heb gezeten, dat ze ernstig ziek was; Maar gelukkig is ze al terug beter! ( Dat zinnetje zou naar boven moeten verhuizen.
  • Dat Misty voor de tweede keer mijn laptopkabel heeft doorgebeten. Ik had hem ene keer laten liggen!
  • Dat het leven zo duur wordt en mijn maandloon er al weer door is!

Maar al bij al was het een fijne week! En nu gaan we ons Misty terug gaan trainen , zodat ze wat van haar energie kwijtraakt, want anders doet ze dit . 😉020

En aan jullie, ook fijne dagen gewenst!

 

14 gedachtes over “De leuke en de minder leuke dingen.

  1. Hahahahahaha ik herken zoveel van mijn oude hond in jouw Misty, Christa! Die had ook energie te veel, hoe vaak die niet kuilen heeft zitten graven, maar dan wel onder het hek zodat ze kon ontsnappen! In het begin (als pup) was haar slaapplaats in de berging, daar zat ze ook als we overdag naar scool/het werk waren, ze wrat alles op wat ze tegenkwam, één keer had ze zelfs de droogkast verplaatst, het haar dood kunnen worden als ze op de elektriciteitsdraad was beginnen kauwen! Toen heeft mijn vader buiten voor haar een hok gebouwd.
    Sommige honden zijn gewoon zo zot, gelukkig krijg je er ook veelliefde voor terug 🙂 🙂

  2. Goed gelachen met die foto maar ik begrijp ook dat het voor ongenoegen zorgt. Je kan dat afleren maar ik ben vergeten hoe. 🙂 Toffe blog met die positieve puntjes en ik kan me vinden in die langere dagen en het betere weer.

  3. heerlijk hé, dat weertje! Gisteren kreeg ik voor het eerst écht warm van de zonnestraaltjes.
    Diene Misty is een ploeterke zeg! Ik zal hem eens komen lenen als ons gazon moet vernieuwd worden… 😉

    Groetjes!

  4. Veel meer positieve dingen dan negatieve, mooi!
    Die Misty is nogal een nummero 🙂 Aan die foto te zien was het haar bedoeling om dienen boom uit te graven 🙂

  5. Ik loop hier ook al een aantal dagen vrolijk rond van het zonnetje dat vaker schijnt en de dagen die terug langer worden! Laat de lente maar komen!! 😀

    Goed dat de katten minder bang krijgen van Misty, een nieuw dier is idd altijd wel ff aanpassen voor katten hé 🙂

  6. Je hebt idd veel om blij over te zijn, die negatieve dingen. Eigenlijk zijn dat kleine ergernissen (op het dure leven na dan) en dus idd ga zingend door het leven (mooie zin :D)

Geef een reactie

